Wat gaan we kopen van de bonus 2021/22

Kan ik me absoluut in vinden.

Voor in de achtertuin?

Ik zou voor de reverso gaan.
Nee, voor de Ultra thin moon. :grin:

Vragen vragen.

Gewoon voor haar een prachtig horloge kopen ipv voor jezelf 🤷🏻.

1 like

Echt heel gaaf deze :ok_hand:

1 like

Was het maar zo’n feest.

Ik haat maanfase-complicaties. Zoals ik elders al op het forum riep: Als ik de maanfase wil weten kijk ik wel naar de maan.

We gaan het mee maken. Die GS is echt rete-strak. Ik vind de wijzerplaat cool.

Maar het kan zomaar een Reverso worden. In het wit. Met KS. Van 25x43mm. Niet dat ik iets specifieks in m’n hoofd heb, hoor. :slight_smile:

2 likes

Max 20% toch. Of zit je bij een staatsbank.

1 like

Eens :+1:

:face_vomiting:

Gelukkig heb je al een aardige knaller gescoord laatst, dus je zit wel goed denk ik :sunglasses:

Ik heb goed nieuws voor je:

Het is de facto geen woord. Het staat niet in het groene boekje. :slight_smile:

Waar hebben we het hier eigenlijk over, mensen? Ik vind alleen verwijzingen naar “know your customer”, wat aan de oppervlakte een eminent logische eis lijkt voor financieel verkeer.

Dat lijkt het inderdaad wel ja.

1 like

K-Y-Celly

2 likes

Echte mannen gebruiken gewoon Crisco. Of, voor de avonturiers onder ons, de-sensitizing boy butter.

3 likes

Ik applaudisseer voor de Tenere. En combineer deze met mijn ‘bonus’ aankoop van deze maand :slight_smile:

3 likes

Ai dat moet je vooral niet doen gezien de lage hypotheekrente en inflatie :wink: beter bitcoin kopen…

Vraag me eens hoeveel rente ik betaal (staat nog vast). Maar even serieus, ik heb wel wat crypto, maar vind het een beetje rare business. Het is niet bepaald milieuvriendelijk, die investering.

Mooi man. Allebei. Ik ben jaloers op de motor.

1 like

\

3 likes

Mijn bonus gaat integraal naar de aankoop van mijn nieuwbouwhuis. Ook fijn. Maar niet goed om de pols te dragen :frowning:

1 like

Goed werk in de verslavingszorg.
Heb ik zelf ook in gezeten. Ruim 60 dagen. Weliswaar aan de andere kant als jij, maar ik heb er ook gezeten :blush:.
Niets dan goeds over mensen in de verslavingszorg. Onder andere door hen (en mijn gezin en de wekelijkse meetings die ik volg) ben ik momenteel ruim 6 jaar clean. En daardoor heb ik mijn fantastische vrouw en kinderen nog om mij heen. En nu kan ik mooie horloges kopen en dragen, dat was de 20 jaren ervoor echt onmogelijk.

9 likes

Een huis(woning) is een levens behoefte belangrijker dan een horloge.

Altijd leuk om weer een succes verhaal te horen ,tof man :ok_hand: dat je je leven weer op de rit hebt nu.
Natuurlijk zijn er ook weer mensen die een terugval hebben en dat zijn ook meestal de verhalen die verteld worden.
Maar gelukkig ken en hoor ik ook een hoop positieve verhalen :clap:

1 like