Wat had je willen dragen vandaag? Deel II

16 likes

Niet een merk dat je hier vaak ziet, toch blijf ik hem gaaf vinden …

9 likes

Als het een beetje mee zit hoop ik eind van het jaar de Globemaster aan te kunnen schaffen, wit/zilver dial maar wil deze modellen eerst nog ff in het echt zien en dat is nog vrij lastig…in Gelderland op 1tje na dan met witte dial maar verder niks gevonden, gaat dus moeilijk worden om de 2 modellen naast elkaar te vergelijken…maar tussen de 4 a 5 zijn ze ook via Chrono24 nieuw te koop

2 likes

Vintage IWC begin ik echt zeer mooi te vinden. Vooral de modellen met cal. 853 / 8531 / 8541 :+1:

8 likes

Deze zou ik wel eens willen proberen. :hugs:

6 likes

Cool modelletje dit, alleen erg groot. Maar voor een dagje… :wink:

7 likes

Stel dat ik een leven zou hebben waarin ik blauwe pakken zou moeten dragen en een klassieke donkergroene Jaguar XJ6 4.2 zou kunnen rijden, dan zou ik dit willen dragen:

Ik krijg het serieus heel erg warm van deze schoonheid :heart_eyes:

13 likes

Ik had ooit een grote bakkes over de smakeloosheid van TAG Heuer. Nu zie ik dat ze meer dan een paar modellen aan het uitbrengen zijn die gewoon erg, erg mooi zijn.

Dus wat ik zou willen dragen? Deze Autavia’s met carbon-balansveer, prachtige fumé dials met een mooie grain, mooi omlijnde nummers en een lekkere vintage vibe.

8 likes

Ja…mooi! :ok_hand:

(zal wel prijzig zijn vermoed ik…)

Net even gekeken: 3500 ballen. Valt me niet tegen, maar dan pak ik toch eerder een Sixty Five waar de kop af is. :hugs::hugs:

1 like

Jaeger-LeCoultre white gold Master Ultra-Thin Minute Repeater Flying Tourbillon Hybris Mechanica

:ok_hand:

15 likes

Waanzinnig mooi!

1 like

Absoluut. En zo plat! :heart_eyes:

Niet mijn ding.
Doe dan óf cijfers in opgelegd lume, óf metalen markers. Nu lijkt het alsof het lume cijfers zijn, die mismatchen met de wijzers, terwijl er achter de cijfers nog een blokje lume ligt.

1 like

Frosted gold :snowflake:

bron: https://medium.com/@revolutionwatch/ap-royal-oak-frosted-gold-taking-rose-gold-to-a-whole-new-level-29a8840884fe

9 likes

Oh ik vind dat heel mooi :drooling_face:

Gewaagd en tof :ok_hand:t2:

2 likes

Nog een geluk dan het een Zwitsers product is en geen Grieks…:wink:

1 like

On-Tag-Heuer-fraai, wel wat mixed emotions met de kroon…

1 like

:joy::joy: FF lachen Fate, prachtig hoe jij dit zegt.

1 like

Om te proberen…

2 likes