Mooi horloge, maar die type aanduiding hadden ze wel wat bondiger kunnen houden.
Mand.
Mooi horloge, maar die type aanduiding hadden ze wel wat bondiger kunnen houden.
Mand.
Wat een lul. Dat die man daar in mee ging verbaast mij na al die tijd nog steeds.
Briljant. Dat wel.
Alleen jammer dat het de inherente warmte van rosé goud teniet lijkt te doen.
De vastberadenheid in zân gezicht. Jij wil kort, dan krijg je kort. Zie je tegenwoordig niet veel meer. En 't zal 'm geen windeieren gelegd hebben hoop ik.
Om de pols? Dan ik een Olivia Munn. Net jarig geweest en al jaren lang de enige celebrity waarvoor riviertjes van verwachting zich langs mân linker binnenzoom banen.
Maar wel de moeite waard!!
Heb je alle reviews en youtube filmpjes over het horloge al minimaal 2x gelezen en 3x bekeken?
Dat heb ik zelfs al gedaan, en ik heb uberhaupt nog nooit de helft van het aankoopbedrag op mân rekening gehad
Sporthorloge van Moser.
Het erge is, als ik daar een jaar of twee voor uittrek zou het nog haalbaar zijn ook.
Wow, die is prachtig.
DOEN!
Aub wel in gewoon staal (Dat DLC achtige is niets voor jou)
nu alleen nog in een fatsoenlijke diameter
32mm is helemaal prima voor een vintage horloge! Volgens mij is de moderne variant in 38mm!
Dat is precies wat ik bedoel
op zich komt 38mm overigens wel in de buurt. ik heb serieus ook naar zoân Patek gekeken maar toch voor iets groters gegaan⊠Maar blijft erg mooi!
Staat er een met smooth bezel te koop in Adam.
Ben helaas (nog) niet vermogend genoeg!