Wat had je willen dragen vandaag? Deel II

Zou ik ook erg graag willen, maar dan wel in een voor mij betere maat. Zeg om en nabij de 40mm met een dikte van 12mm en ik ga weer een schoonmaak houden in de doos.

Da’s wel een dingetje. Dus jij en @Erik11 hebben gelijk hoor. 40x11 in RVS met deze blauwe dial zou het beste zijn.

Vraag me af wat die kost. Goddomme. Die schrijven 3K af in een jaar. Tweedehands voor 8,7K te scoren. Da’s andere koek dan, eh, andere horloges die zo’n bedrag kosten.

10 likes

Een Rolex Explorer 1 had ik graag gedragen vandaag! Hopelijk snel in mijn bezit…

Dan moet je nog een klein beetje extra sparen en voor de Endeavour gaan. More ‘under the radar’ kan je bijna niet gaan. Wat een fenomenaal horloge.

2 likes

Blijf dit toch een erg leuke NOMOS vinden.

5 likes

:six: :three: :zero: :five:

18 likes

Schitterend! :heart_eyes: Roségoud? Prachtig die leaf hands en arrowtip markers. :ok_hand:

1 like

Ja rosé.

Vroeger waren de wijzerplaten wat eleganter.

6611

9 likes

Geen lume en spatwaterdicht. Neuh. Je hebt wel gelijk, maar ik heb ze liever iets robuuster.

Master! :ok_hand:

Damn! Wat een beauty :ok_hand:

1 like

Lekker kleurtje hoor!

12 likes

Maar die lume hè :grimacing:

1 like

Deze, en niet alleen vandaag :heart_eyes:


13 likes

Dat is een zeer begeerlijk horloge. Echt prachtig.

In een iets meer dressy categorie, maar wel een beetje in die lijn, ben ik heel blij met deze:

Dresser met een twist.

6 likes

Gisteren Patek, vandaag het R-merk!

9 likes

Deze ‘re-issue’ vind ik prachtig!

11 likes

Hij blijft prachtig, zeker ook die wijzers. :+1:

In het kader van de Twist: Vandaag had ik dit cool gevonden:

5 likes

Ik weet niet waarom, maar als deze ook in staal(kleur) bestaat, zou ik dat ook best een dagje aandurven.:woman_facepalming:t2:

1 like

Heb jij geluk, Zwart, goud en staal.

2 likes