Wat had je willen dragen vandaag? Deel II

Ieder zijn ding, maar ergens heel ver weg in de verte,… best wel cool! :slight_smile:

1 like

Ergens vind ik dit zo dysfunctioneel en retro dat het cool wordt. Een soort van elegantere versie van een Nixie watch.

Voor diegenen die geïnteresseerd zijn in ouwe tech.

3 likes

5 likes

jaaaaa, en die andere met die moonphase ook! :heart_eyes:

2 likes

Dan zou ik vandaag voor deze gaan…

11 likes

Deze in het echt bekeken en ergens toch wel een gaaf horloge. Zou hem niet willen maar had er best een dagje van willen genieten. Gelimiteerde editie van 300.

Wat leesmateriaal:
https://quillandpad.com/2014/08/13/behind-the-lens-patek-philippe-advanced-research-reference-5550p-perpetual-calendar/

9 likes

Haal je al die mooie plaatjes bij Jasper?

Ik snap trouwens wel wat je bedoeld met deze diamond dials.
Fantastisch mooi.
Maar niets voor mij om ook daadwerkelijk te dragen.

1 like

Understatement van het jaar…

2 likes

Dat vind ik nou leuk om te lezen Drexel.

Instagram :+1:t2:

1 like

Misschien een domme vraag maar mag je plaatjes van insta
dan wel plaatsen hier?
Dit ivm de nieuwe copyright-forumregel.

1 like

Ik plaats ze niet, ik link ze. Als de eigenaar de post van instagram verwijderd gaat de link hier ook stuk na de eerste reboot van de server.

Ziet er zo uit:

3 likes

Vandaag een oude van me die ik helaas niet meer heb:

Ik denk erover om mijn witte OP als ruildeal te gaan aanbieden…

6 likes

Deze zou ik wel willen…

5 likes

Oef…erg mooi deze Panerai. :ok_hand:

Vandaag een Reverso, misschien met de kleine secondewijzer in plaats van deze uitvoering.

4 likes

Seiko SARX035, die inktzwarte dial :heart_eyes:

6 likes

4 likes

Nee toch,… erg mooi maar een Radiomir vind ik qua kast zoveel mooier in 45mm. De verhoudingen, lijnen van de kast zijn dan gewoon kloppend.
Als ik dan zou moeten kiezen dan denk ik dat de OP nog steeds zou winnen.

2 likes

Ik ben het wel met je eens, maar boven 42 vind ik gewoon te groot voor mijn pols.
De OP is prachtig, zeker. Maar hij legt het in de praktijk vaak af tegen de Explorer en ik heb inmiddels een aantal witte platen in de collectie…

1 like

Dan laat die 42mm liggen en de Radiomir is het dan gewoon helaas niet door de maat. Althans, kan me niet voorstellen dat die het dan lang vol gaat houden. Helemaal niet als één of andere B***e je er elke keer aan gaat herinneren.

ps. Scroll voor de grap nog eens omhoog naar jouw foto en kijk naar de zijkant bij de 9,… hmmmm. :face_with_raised_eyebrow:

5 likes