Wat had je willen dragen vandaag? Deel II

16,5cm pols

11 likes

@SwedishChef Die sunburst verdient een andere foto (17cm pols):

14 likes

Eens. Een snelle foto bij een AD met mijn skills is vragen om problemen.

1 like
21 likes

Iets outlandish, over de top :sunglasses:

Het is Zwitsers, 100ATM, heeft een bijzonder uurwerk en constructie en is
een design rariteit bovendien, ja… kom maar op er mee! :+1:

1 like

Je hebt van die foto’s…rillingen over mijn rug. Wat is dit weer mooi.

Ultra thin (iets meer dan 8mm). En dat voor een minute repeater. Meteen de dunste kennelijk. Helaas twee mm te groot voor mij. En onbetaalbaar.

9 likes

Jij zoekt 6 mm?

1 like

:nerd_face:
41mm doorsnee.

1 like

:orange_heart:

3 likes

Naar aanleiding van jou post @tompj dacht ik… kom ik ga eens kijken op de site van Vacheron… en daar kom ik dit tegen :heart_eyes::sunglasses::stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Ik zou deze heel maar dan ook heel graag willen dragen. Klik, zoom en kwijl.

11 likes

Zag hem ook, erg mooi weer. Inderdaad de maat is te veel van het goede. Daarbij vind ik de cijfers echt te schuin.

Onderstaande vind ik, in zijn geheel, niet mooi, maar de cijfers wel veel beter:

4 likes

Vandaag niet … maar morgen?

15 likes

Hier wordt het broekje toch wel nat van…

6 likes

:heart_eyes:

Deze @Jurk? Die heb jij toch ook… érrug mooi! Zeker een kandidaat.

luier

:wink:

2 likes

Klabats Eddio, je wordt zowaar verstandig.

Iets meer dan een jaartje geleden zei je nog dat je er nooit eentje wilde dragen en niet zo’n hoge dunk hebt van Rolex dragers. Hou dit vol, je bent op de goede weg! :tada:

2 likes

Jep. Ik heb exact deze. Ook met dat bandje. Net gekocht om naast de stalen te kunnen dragen. Heb deze combi met rubber ook vinden horen bij Breitling. En het draagt heel prettig. Dit is in mijn ogen nog een echte tool.

Ben er heel blij mee. :+1:

14 likes

Lekker hoor! Met dit soort foto’s maak je me aan het twijfelen, waarvoor dank … :see_no_evil: :wink:
Ben geen fan van rubber, maar dit staat 'm goed en inderdaad een Breitling kan het hebben.

1 like

Ik kan niet anders meer zeggen / ontkennen :wink: dan dat verstand met de jaren komt. En sneller als je in goed gezelschap bent hahahha…
Als ik terugkijk naar eerdere horloges die ik gehad heb (Alpha Paul Newman, Squale 1545 GMT) en nog steeds heb (Casio Mdv106) dan zit daar gewoon een Rolex link.
En als ik naar de toekomst kijk dan heb ik nog een aantal absolute wannahaves (Omega Speedmaster, Tag Heuer Monaco, Tudor Black Bay bijvoorbeeld) maar als we het over grails hebben dan is de keuze eenduidig en ook lastig, namelijk de getoonde GMT, een Submariner of de Explorer II met die geweldige witte plaat.

1 like

12 likes