Wat had je willen dragen vandaag? Deel II

image

5 likes

Een paar keer gepast en het is een cool ding

7 likes

Deze! :heart_eyes::drooling_face:

8 likes

Sorry.

At least she tries. :bowing_man:t2: Doe mij ook maar zo’n Rolex Gummibeertje voor deze vrijdagmiddag!

10 likes

Zou hem zonder tourbillion zeker willen hebben …

1 like

Dat is zo’n regenboog-Rolex waarbij de diamantjes los zijn gevallen en waarbij iemand die kleurenblind met seconde lijm mee aan de slag is gegaan, toch?

2 likes


Hodinkee fotocredits

(Maar stiekem nog véél liever de 1963 piepan waarover ik aan het onderhandelen ben :shushing_face: )

10 likes

Haha! Bijna. De regenboog is de Daytona. Deze noemen ze de Haribo Yacht-Master. Of de Yacht-Master Tutti Frutti. Referentie 116695.

1 like

Die is echt afgrijselijk Han. Niet stijltje, leuk bij gelegenheid, voor af en toe of in het donker. Gewoon afgrijselijk.

1 like

Heel gaaf, maar mocht 2mm kleiner zijn

Die mesh is echt vreselijk schraal.

Kan wat aan gedaan worden toch?

13 likes

Ook volledig in titanium en klaarblijkelijk topkwaliteit. Ik vind het super staan, maar ik hou dan ook van de ouwe bracelets look.

Moet. Jammer dat ze niet gewoon een goeie rubber of stalen band erbij hebben geleverd.

1 like

Ik vind eigenlijk dat een stalen band tot aan de kast moet sluiten. Zal voor die omega hopelijk gewoon een goed alternatief alternatief of omega band komen.

Dan is ie prachtig.

1 like

Beste Tom,

Aangezien ik het leven zie als één guilty pleasure zou ik hem twenty-foh-seven dragen. Met een grote glimlach op mijn gezicht.

Speciaal voor jou nog een plaatje:

6 likes

Ik kan jou op esthetisch vlak nooit meer serieus nemen nu. Echt niet.
Verder nog wel hoor…

1 like

Daar vroeg ook niemand om :sunglasses:.

Deze klatsert blijft heerlijk, alleen moet je echt boomstammen van een polsen hebben :cry:

4 likes