Ze zijn zonder meer prachtig gemaakt, maar wat een geld vragen ze voor een Moser. En dan schrijf je ook nog eens 50% af binnen een jaar.
Zou em ook alleen “vandaag” dragen
Zie je reply nu pas.
Jeuh!!! Heb namelijk een geel Molequin bandje gekocht bij dezelfde zaak als waar jij was, omdat het zo’n cool bandje was… heb er alleen geen horloge voor. Dus eerst maar een Sarb en daarna verder kijken. Die Longines is erg mooi Iig .
Heel slim, iedereen maakt elkaar gek daar. Vervolgens is er nog een topic over dat de crisis komt en ze straks weer gewoon bij de AD liggen. Kortom ze hebben daar topics voor mensen zónder en met Rolex. Dat is wel weer attent.
Er werden grapjes gemaakt dat ik geen smaak heb, zal wel aan mijn jurk liggen.
40mm, maar ik kan deze toch hebben! In het echt nog een stuk mooier. Misschien ook wat voor jou, @tompj? In ieder geval tot de ALS vrij is!
Dit is in ieder geval mijn spaardoel na wat belangrijkere privé uitgaven! Met wat korting zou hij rond de 5k moeten zijn!
Uit je collectie lust ik genoeg, maar de Saxonia siert nog erg vaak mijn pols. Vrees dat die voorlopig absoluut nergens heen zal gaan
Mocht je er ooit klaar voor zijn…
Mooi hoor! Alleen de afleesbaarheid van de wijzers viel mij erg tegen bij het passen. Maar ik ben dan ook al 40+
Dat was inderdaad iets wat mij ook opviel. Misschien toch maar voor de gouden met de grijze wijzerplaat?
Wat is dat voor een horloge hij ziet er heel gaaf uit!!