Wat had je willen dragen vandaag? Deel II

+1 schitterend

1 like

Precies zo’n zelfde horloge zag ik gisteren bij een programma over de douane vliegveld Sidney. Een gast uit Vietnam had dat bij zich. Horloge werd in beslag genomen en meneer kreeg 30 dagen de tijd om de BTW te komen betalen. De douaniers hadden het over een waarde van 15000 dollar.

1 like

Yes please. Als je die voor mij kan vinden voor 15000 dollar krijg je in ruil van mij 1000 euro met een strikje eromheen. :gift:

1 like

Dacht ik al, denk dat die douane niet wisten wat ze in de handen hadden. :grinning::grin:

1 like

oh ja…

ik had al een keer gezegd dat ik deze super cool vind! :smiley: Gaat iemand hem kopen en mag ik hem een keer om? :open_mouth:

Vandaag had ik deze wel willen dragen

8 likes

Haha de goudzucht is real! :rofl:

2 likes

Zooo mooi allemaal :joy::ok_hand::ok_hand::heart_eyes:

1 like

Ja… en we weten allemaal hoe dat komt. :crazy_face:#boosophan.

3 likes

Deze is echt mooi.
Jammer van die letters onderop de dail.

1 like

Ik vind zelf de Springdrive indicator op de plaat niet mooi… dat metertje.

Ik zou best een Springdrive willen vanwege de techniek… Maar dan wel een zonder die indicator.

Ik had voor een andere plek gekozen.
Kwart slag draaien en recht boven 6uur positie

Had m liever aan de achterkant. Sommige zijn wel subtieler dan anderen. Alleen een wijzertje versus een hele meter.

1 like

11 likes

Zwarte plaat… en staal…

Verder mooi ding.

7 likes

s-l400 (1)

Dr stond een tijdje terug zo’n Eterna “tank” art deco horloge hier te koop en die vond ik eigenlijk wel heel vet dus ik zou zo iets wel willen dragen :sunglasses:

4 likes

Deze.

JLC

Eens kijken wat 2020 gaat brengen.

8 likes

Ooit een Breitling Aerospace gehad, tegenwoordig een G Shock, maar is deze Breitling niet de onbetwiste beater?
Op rubber is het wel tof.

6 likes

Een Casio. Hier een gave review van medehorlogestrijder @wander

1 like