Wat had je willen dragen vandaag? Deel II

Dat horloge is best sexy. Maar de wijzerplaat is uit balans. Datum? Lekker weglaten. De sportieve markers en wijzers vervangen door iets sjieks. Dit ding kan echt geen lume gebruiken.

1 like

Is dat niet een vrouwenmodel?

1 like

Eens. Maar het is een worldtimer GMT, oneens met de rest dus. Hij had nog iets sportiever gemogen zelfs.

Ik vind van niet, het is gewoon een 36mm DD :sunglasses:

2 likes

Meh. Die jongens van Pieter Pieterszoon (of zo) hebben het beter gesnopen.

4 likes

Vind ik een heel lelijk ding…

1 like

Het is idd even wennen en zeker geen understated horloge, maar op een of andere manier draagt ie best wel comfortabel en merk je er weinig van! Ik ben er iig erg blij mee :slight_smile:

8 likes

Ja ik vind hem ook niet lelijk hoor, alleen te groot voor mij. De geborstelde bovenkant rondom het glas het mooiste detail :ok_hand:t2:

1 like

17 likes

Deze blijft toch ook wel erg trekken. Erg mooi horloge, wellicht voor in de lente.

4 likes

Deze is heel gaaf :ok_hand::ok_hand:

1 like

Damn wat zijn deze mooi :heart_eyes:. Blauw of zwart maakt me niet uit.

12 likes

Inderdaad echt super mooi! Zo niet de mooiste diver ooit gemaakt :ok_hand: echt mijn enige opmerking is de datum positie. Die had op 6 moeten zitten :sweat_smile:

Ach, ik vergeef het ze :joy::sunglasses:

1 like

Verschrikkelijk idd. Bah.

Als de 38MM versie met bracelet geleverd werd…
:drooling_face:

Maar helaas , wat een misser van Blancpain.

1 like

Idem hier! Het is een frisse verschijning en tegelijk een mooie allrounder :blush: maar even andere prioriteiten helaas.

Rolex Explorer II ref. 1655 ā€˜MK I Straight Hand’ ā€œFreccioneā€

Dat zou wel kicken zijn! Of dan toch de moderne Explorer 2, ref. 216570? Witte plaat ā€œPolarā€ is dan wel erg leuk naast alle zwarte wijzerplaten, maar de moderne explorer 2 met zwarte plaat heeft wel weer de ā€œPhantomā€ wijzers, zoals eerste ref…

Wat te doen :sweat_smile:

7 likes

Die 1655 is natuurlijk geweldig! Wel een beetje een andere prijsklasse dan een moderne. Beetje boel.

naamloos
dit lijkt mij wel wat voor een doordeweekse zondag…

5 likes

Ik denk dat je m prima kunt hebben

Hier op mijn meisjes pols

8 likes