Dat horloge is best sexy. Maar de wijzerplaat is uit balans. Datum? Lekker weglaten. De sportieve markers en wijzers vervangen door iets sjieks. Dit ding kan echt geen lume gebruiken.
Is dat niet een vrouwenmodel?
Eens. Maar het is een worldtimer GMT, oneens met de rest dus. Hij had nog iets sportiever gemogen zelfs.
Ik vind van niet, het is gewoon een 36mm DD
Vind ik een heel lelijk dingā¦
Het is idd even wennen en zeker geen understated horloge, maar op een of andere manier draagt ie best wel comfortabel en merk je er weinig van! Ik ben er iig erg blij mee
Ja ik vind hem ook niet lelijk hoor, alleen te groot voor mij. De geborstelde bovenkant rondom het glas het mooiste detail
Deze blijft toch ook wel erg trekken. Erg mooi horloge, wellicht voor in de lente.
Deze is heel gaaf
Inderdaad echt super mooi! Zo niet de mooiste diver ooit gemaakt echt mijn enige opmerking is de datum positie. Die had op 6 moeten zitten
Ach, ik vergeef het ze
Verschrikkelijk idd. Bah.
Als de 38MM versie met bracelet geleverd werdā¦
Maar helaas , wat een misser van Blancpain.
Idem hier! Het is een frisse verschijning en tegelijk een mooie allrounder maar even andere prioriteiten helaas.
Rolex Explorer II ref. 1655 āMK I Straight Handā āFreccioneā
Dat zou wel kicken zijn! Of dan toch de moderne Explorer 2, ref. 216570? Witte plaat āPolarā is dan wel erg leuk naast alle zwarte wijzerplaten, maar de moderne explorer 2 met zwarte plaat heeft wel weer de āPhantomā wijzers, zoals eerste refā¦
Wat te doen
Die 1655 is natuurlijk geweldig! Wel een beetje een andere prijsklasse dan een moderne. Beetje boel.
dit lijkt mij wel wat voor een doordeweekse zondagā¦