Wat had je willen dragen vandaag? Deel II

Tuurlijk! Is appels met peren vergelijken, of een auto met een croissantje.

Misschien is het dan niet óf óf, maar én én? :wink:

1 like

Dan toch liever de stalen versie. Afgelopen jaar wel een keer de roodgouden Aquanaut om gehad en die vond ik dan wel weer meevallen.

image

8 likes

Waar heb je die gepast als ik vragen mag? Wil nog steeds een Aquanaut een keer proberen om dan wel of niet op de “Wie weet ooit als ik echt geld teveel heb” lijst te zetten :smile:

2 likes

Ik heb de kleine eens gepast, was m voor mij niet

7 likes

Het horloge van @zoldehob
(Alle props qua foto gaan naar hem)

Daar gaat mijn 16610 van kriebelen :joy:

14 likes

Nee dan is de 40mm beter bij jou denk ik! Waar was dit?

1 like

Was horloge van de verkoper bij schaap.

deze hebben mijn aandacht toch even :thinking:

4 likes

image

1 like

11 likes

Van een kennis, zou hem zelf overigens niet kopen. Van de Aquanaut vind ik eigenlijk enkel de stalen travel time erg geslaagd en prijzig.

8 likes

Ik vond de witgouden met blauwe plaat en rosé gouden met bruine plaat heel erg mooi op de foto’s, maar ben dus erg benieuwd naar hoe deze in het echt zijn. Heb wel van hier al vernomen dat het een rammelbak is :laughing:

IK ga maar eens passen ergens denk ik :slight_smile:

1 like

Check even bij @Erik11 want die heeft al een bandenswap gedaan, maar de leren band die er standaard bij zit is redelijk dik en stroef waardoor de band dus redelijk dik en ruim om de pols zit. Ik krijg binnenkort een nieuwe band die veel dunner en soepeler is, denk dat ook dat weer wat scheelt qua formaat en draagbaarheid.

Eerste keer om schrik je ongetwijfeld even, maar dat is na een dag volledig verdwenen

2 likes

Deze Moser staat heel hoog op mijn lijstje… Maar zie het maar eens te vinden…

10 likes

Dat is idd lastig!

Maar met een goede zaklamp moet het te doen zijn.

13 likes

Banden slet , zo een aquanaut :joy:

10 likes

Deze. Roségoud en zwart. :heart_eyes:

1 like

Huh, was jij net niet geband, wegens beledigende posts ten aanzien van horlogeliefhebbers?

Nu doe je het gewoon weer :wink: