Wat had je willen dragen vandaag? Deel II

Ik heb deze eens geprobeerdā€¦ Moet wel toegeven dat ik niet meer precies weet of dit nu een small, medium of large Reverso was :grimacing: Ik ben nog niet helemaal thuis in de verschillende versies en had deze snel snel gepast in de luchthavenā€¦

7 likes

Vandaag had ik wel willen dragenā€¦de waanzinnig mooie Patek van @APIvr natuurlijk!

1 like

DIt is wel echt een totaal ander model/vorm, het is een tonneau dat draagt heel anders.

Een Tudor Big Rose met zwarte wijzerplaat op suĆØde bandje.

Maar kan nergens een fatsoenlijke vinden. Of ze willen hem niet verkopen :smirk:

Zijn idd verschillende maten.
Dat luistert bij dit model heel nauwkeurig.
Een horloge dat niet lekker zit is niks.

7 likes
4 likes

als er soms iemand hier op HF zich geroepen voelt om mij een cadeautje te schenken voor mijn verjaardag volgend jaar dan heb ik hier twee tips :sunglasses:

je mag ze best alle twee schenken hoor :stuck_out_tongue_winking_eye:

dank bij voorbaat :kissing_smiling_eyes::kissing_smiling_eyes::smile:

7 likes

Iemand een idee wat een dergelijk horloge mag kosten? Je ziet ze weinig aangeboden om een duidelijke marktwaarde te bepalen?

Ligt het aan mij of lijkt het alsof een draaibare bezel eraf is?

Hahaha ligt aan jou :laughing: de opvolgers van de ingenieur ref 3227, o.a. de 3239 hebben dit hetzelfde. Juist een kenmerk van de ingenieur, ooit ontworpen door Genta.

Niet willen dragen; maar zo graag een mooie travelcase willen hebben. Ook om horloges in op te bergen, thuis.

Deze is prachtig, maar kan me nog niet over de prijs zetten :sweat_smile:

4 likes

Deze!

:wink:

22 likes

Magnifiek :ok_hand: staat op mijn ā€˜to buyā€™ list in 2020

893DE871-CE18-4DA6-A4F7-009FD1E204AA

13 likes

Omega Seamaster Professional Mid-size 36mm 212.30.36.20.03.001

Ik ben benieuwd of er forumleden zijn die ervaring hebben met dit model?

a8d3591dd88b5d358f7ee81c133406a9

4 likes

Als ik de staatsloterij win dan krijg je ze van mij. En dan koop ik voor mijzelf de linkse erbij. Breitling blijft toch knagen :sunglasses:

1 like

Heb deze wel eens vast gehad en bekeken. Had toen zelf de 41mm variant van deze.

Ik moet zeggen dat ik het 36mm model erg vond tegenvallen. Het horloge is niet in verhouding en lijkt in elkaar gedrukt. Het is een dik mollig klokje :see_no_evil:

Maargoed dat is mijn mening natuurlijk :wink:

Opgestaan met een intense nood aan een Air King ā€¦

5 likes

Thanks!

Daar ben ik altijd bang voor bij dit formaat horloges, zeker de automaten. Wellicht eens kijken naar de oudere quartz modellen

:heart_eyes:

https://k8q7r7a2.stackpathcdn.com/wp-content/uploads/2019/12/Grand-Seiko-Heritage-Autumn-Hi-Beat-Limited-Edition-SBGH269-Review-2.jpg

10 likes