Wat had je willen dragen vandaag? Deel II

Deze Zenith maar dan op een bruin bandje, zonder extra gaten.

15 likes

Weet je toevallig de referentie/modelnaam van deze? Erg mooi model

bruin? zeer licht bruin dan, meer aan de beige kant misschien?:smile:

18 likes

Vostok feestje. :wink:

1 like

Deze Seiko Presage met porseleinen wijzerplaat
Vandaag gezien in Seiko Boutique Amsterdam
Echt fantastisch mooi

12 likes

Inderdaad erg mooi!

Ook op mijn lijst. Zomer 2020 mik ik op!

Heb toen ook sterk getwijfeld tussen deze en de BB58, de 58 is het geworden. Ik heb een haat liefde verhouding met de Airking. Enerzijds is het een origineel horloge en net even wat speelsers dan de andere modellen. Soms kijk je ernaar en dan denk ik het bovenstaande en dan zie ik hem weer en denk ik wat een drukke onoverzichtelijk wijzerplaat.

Daarnaast zie ik sinds iemand hier op het forum riep dat je van vijven moet houden alleen nog maar het cijfer 5🙈. Dat groen vind ik wel echt prachtig. Eerst maar eens zorgen dat ik een Explorer kan bemachtigen. Daarna ga ik nadenken over dit model.

1 like

Oh absoluut. Ik heb onlangs de BB58 op staal laten liggen omdat ik hem niet al te vaak zou dragen naast de Explorer en Planet Ocean die ik heb. Zelfde reden dat ik me ook geen Air King zie kopen. Maar tussen de twee, zonder mijn huidige collectie, zou de BB58 perfect zijn en had ik die ook wel genomen.

Maar ik heb de AK altijd leuk gevonden. De Explorer is soms een beetje “saai”. Mooi in zijn eenvoud maar mist soms dat speelse van de Air King. Toen ik de Explorer kocht heb ik nog zitten twijfelen tussen de twee (toen kon dat nog redelijk makkelijk, stalen rolexen passen :joy:). Uiteindelijk de Explorer genomen omdat die me meer tijdloos lijkt. Nu er weer wat bonus budget is, zou ik de AK overwegen, maar ik denk dat het eerst een speedmaster zal worden.

10 likes

7 likes

Staat bij al een tijdje op mijn wenslijst.

1 like

:+1:, we gaan er voor.

6 likes

Maar waarom 5?

Is dit nou van dat merk met die gebruinde spierbundelmodellen die voor de deur staan?:face_with_monocle:

1 like

5,25,35,50,55

1, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 (met datum dan).

En cijfers zeggen me niet zoveel, indices des te meer :smiley:

4 likes

Pwoaaa gaaf ding zeg!

10 likes