Wat had je willen dragen vandaag? Deel II

Nope, dit betreft een horlogemerk uit begin 20e eeuw, zie onderstaande link.

https://monochrome-watches.com/abercrombie-fitch-1950s-tri-compax-chronograph-the-vintage-corner/

2 likes

ken en weet ook het merk niet, als ik inzoem wordt het een blur :open_mouth:
maar het is wel een mooi horloge vindt ik :star_struck:

en wat hij daar drinkt zou mij ook wel smaken denk ik :smile:

3 likes

Deze een dagje proberen zou me wel wat lijken. :upside_down_face:

8 likes

Ooit, echt ooit… Heb ik deze om de pols en ben ik klaar!


19 likes

Vandaag deze graag.

13 likes

:orange_heart: :orange_heart: :orange_heart:

7 likes

Ik vermoed dat je hem al gevonden hebt, maar hier alsnog.

4 likes

3 likes

Doen! Ik zie dat je eerder de Explorer hebt gekocht, de Air-King vind ik wel vergelijkbaar. Het grootste verschil is de iets sportievere en dikkere look. Kan ook nadeel zijn afhankelijk waar je van houdt.

1 like

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar het lijkt alsof je dan weer voor saai kiest ;). Voor mij ging het trouwens ook tussen de Explorer, Air-King en Speedmaster.

3 likes

Kent iemand hier het merk Corniche? De Heritage Chrono ziet heel cool uit, soort kruising tussen een Patek en JLC maar dan voor 1/50e van de prijs :joy:

5 likes

Ik loop meestal met een Planet Ocean rond. Qua dikke look ben ik een en ander gewoon :joy:

Volledig akkoord hoor. De Speedmaster is een klassieker horloge dan de Air King. De Air King is te gelijkend op de Explorer. Heerlijke luxeproblemen wel :sunglasses:

Mijn grootste schrik met de AK is dat ik die uiteindelijk zelden zal dragen. Misschien moet ik dit allemaal nog een paar maanden laten rusten.

1 like

Precies komt vanzelf een moment dat je het gewoon weet. Ik draag continu de Air-King, maar mijn horlogeleven is dan dus weer een beetje saai :D.

1 like

Wat mij dan weer tot de speedy aantrekt: beetje beu? Andere strap erop en gaan. Wat ik ook bij mijn Explorer probeer, die staat toch echt voornamelijk goed op staal. Planet Ocean is iets flexibeler.

1 like
16 likes

zo mooi maar helaas 3mm te groot :frowning:

1 like

Eeeeeeeen ga maar naar het Rolex deel, thanks!

:wink:

1 like

Yep, mee eens…

1 like