Wat had je willen dragen vandaag? Deel II

Ik denk dat ik er ook snel op uitgekeken zou raken … maar de topic is ook “Wat had je willen dragen vandaag” . Voor een dag leuk, morgen zien we dan wel weer …

1 like

Backorder, dus.nog even wachten :roll_eyes:

6 likes

Ik vind deze wel heel vet.

14 likes

Pffff… die wijzerplaat :heart_eyes::heart_eyes:.

7 likes

Hmm, zie er voornamelijk dit in.
image

15 likes

Als je de wijzerplaat verwijderd dan denk ik dat Cleopatra tevoorschijn komt :joy::ok_hand::ok_hand:. Vind de wijzerplaat echt heel gaaf :ok_hand:

3 likes

Deze zit al een tijdje in mijn hoofd. Lekker anders, maar toch ook een echte klassieker…

16 likes

Op zijn nederlands: heel gaaf deze :wink:

1 like

Prachtig!
wilde deze gaan posten, maar jouw variant is toch een stukje cleaner :grimacing:
Maar voor de variatie in de topic toch maar even deze beauty van 38mm (LE van 25 stuks voor Bamford watches en Mr Porter)

13 likes

He bah, toen ze nog leefde was ze vast leuk om te zien. Als mummie mag ze lekker naar het museum, niet in mijn horloge.

1 like

14 likes

Vandaag had ik deze graag omgeslingerd.

image

13 likes

Erg gaaf!

5 likes

De originele “Acrobat” werd gewoon in Nederland gemaakt.

:point_up_2:

Mede door de Milgauss is de horlogehobby bij mij gestart. Vroeger ergens in Duitsland de andere versie in de etalage gezien bij een juwelier. Toen nooit gedacht dat ik ooit een Rolex zou kopen :joy:

Ben wel benieuwd hoe dit om de pols is (qua dikte en formaat), aangezien ik de DJ en OQ gewend ben… :v:

Staat er 1 op chrono24 op het moment!

Vandaag niet … maar wel morgen naar kantoor :slight_smile:


SBGW231

16 likes

Normaal heb ik niks met duikhorloges maar deze vind ik wel tof, jammer alleen van de 44mm

1 like

12 likes

Ik heb het even gecheckt bij de bank, maar het mocht helaas niet van ze :wink:
Lang leve deze rubriek voor de dromers onder ons!

1 like