Wat had je willen dragen vandaag? Deel II

35/36mm op een stalen band draag ik met liefde om mijn 20cm pols. Maar op leer vind ik het gewoon te klein, maar vind er maar 1 op een mooie band van voldoende lengte…

1 like

Ja een 20cm pols is wel fors :grin:. Die “bricks” banden zijn mooi, heb ik ook gehad. Maar eentje vinden voor 20cm is lastig.

1 like

Ik wil ook altijd nog een keer een cocktail proberen. Die van gisteren in het blauwe deel was ook leuk

https://www.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/4X/d/5/e/d5edd8ff987028644d4fec953eb6e484140a03bc.jpeg

9 likes

Deze was wel heel snel weg…zat te twijfelen aangezien ik ook de sarb065 heb…

Ja dat en ik vind de kast het mooist uitkomen op leer. :thinking:

1 like

yep ik zag hem ook maar ik vind 400 euro voor een cocktail toch persoonlijk wat te veel :sweat_smile:

1 like

Seiko Cocktails zijn inderdaad leuk, veel horloge voor een redelijk bedrag

7E99FC2F-FC93-4BCF-9EBC-79EAE925043B

10 likes

Deze everose Sky-Dweller :star_struck:

11 likes

Had je gisteren deze moeten pakken. Van 450 voor 121,50 euro.

1 like

🥴

1 like

Boefjes zijn het bij de Bijenkorf. Vaak doen ze dit als er nog maar 1 of 2 over zijn.

1 like

Of als ze uitverkocht zijn en zo mensen naar de site lokken. Tfou.

3 likes

Toch weer deze. Ik wacht ongeduldig totdat de nieuwe lijn bij de AD ligt.

Maar als ik hem echt zo mooi vind, zal het wel deze worden:

Of deze:

12 likes

Bamford Watch Department × Zenith El Primero Revival A384 Edge of Space Limited-Edition

15 likes

Puur uit intresse niet vervelend bedoeld, wat vind je er mooi aan?

1 like

:joy:
Ik vind het gewooneen mooi ontwerp. Die nieuwe band vind ik heel mooi gedaan. Ik wil graag een wat chiquer horloge op staal. Even wat anders. Prachtig uurwerk ook.

3 likes

Dacht serieus zonder te trollen dat dit een vrouwenmodel(/lijn) was… :grimacing::see_no_evil:

1 like

Moet zeggen dat ik dit model ook enkel bij dames tegen kom. :neutral_face:

2 likes

Net als @HanDavinci

Ik weet natuurlijk niet hoe jullie vrouwen eruit zien…

11 likes