Schitterend. Ben ook echt benieuwd. Heerlijk verfijnd ontwerp en lekker sportief met geintegreerde bracelet. Die stalen variant vind ik top en ben ook benieuwd naar de variant met donkere plaat!
Mooi! En aangenaam prijsniveau voor een alleskunner
Blauwe plaat is ideaal om wat kleur in de verzameling te brengen.
Inderdaad. Dit was de missing piece in de box
Heb een hoop horloges gepast/overwogen.
Zenith Defy - te groot.
Oysterquartz - te klein voor sportief draagplezier.
APRO - te duur.
Seiko Arabic - niet spannend.
Girard Perregaux - te duur.
Conclusie, best bang for a buck:
Mooi horloge vind ik! De volgouden van mijn overleden vader is naar onze dochter gegaan en ik heb zelf nog de two tone welke ik van hem heb gekregen in 1990. Ook mijn vrouw heeft de lady’s uitvoering er nog van (ook van mijn vader gekregen). Het model heeft een bijzondere betekenis voor ons
Mooi zulke familiestukken!!
Voor de nieuwe versie in volgoud mag je tegenwoordig 30K aftikken!
Ik weet nog dat hij er in 1989 14.000 Duitse Mark voor betaald heeft. Later kocht hij nog de dial met de diamanten bij voor 1.100 DM. (raar dat deze bedragen nog in mijn hoofd zitten).
Een tijd geleden was er een op HF te koop. Destijds niet gekocht en blijft sindsiden door mn hoofd spoken
Oef die is lekker hoor, ik was toevallig net een beetje door de constellations aan het scrollen. Erg gaaf
Vandaag zou ik die constellation, en anders deze wel willen dragen:
Originele en fraaie keuze
Ben geen kenner, en stel misschien domme vraag: is dit een uit de huidige collectie?
Ja is nieuwe collectie en wel erg mooi maar behoorlijk shiny
Heb je hem in het echie gezien?
En euhhh, straks wel of niet om jouw pols?
Je bent zo rustig de laatste tijd!
Die full gold is wel gaaf!
Haha heb hem wel gepast maar too much…
Ik heb deze nu in bezit sinds gisteren dus rustig is het zeker niet
Is inderdaad zoals @Number4 aangeeft uit de huidige collectie. Is een heruitgave van een vintage Golden Horse model. Zoals veel andere horlogemerken tegenwoordig ook doen, het stof van een bestaand ontwerp blazen, beetje opleuken, en je kunt weer wat liefhebbers geld uit hun zak kloppen
Fijnafstelling op de gesp ?
Whowww