Wat had je willen dragen vandaag? Deel II

Die Nomos is wel ganz geil. Die moet ik toch eens om de pols passen een keer om de kwaliteit te ervaren

1 like

Ik ben in een sportieve bui. Geestelijk dan, lichamelijk nooit.

200m WR 9F quartz uurwerk… Ik geloof dat ik een nieuw spaar-object heb gevonden.

16 likes

Heb niks met vacheron maar dit model … ik ben echt verliefd! Stiekem al zitten koekeloeren naar een 42042 maar ja geen te koop die ik mooi vind helaas.

20 likes

Deze

6 likes

Prachtige kast zeg! :ok_hand:t2:

Puur om de reacties van vrienden/collega’s!


En het is gewoon een gaaf ding…

3 likes

Die zou ik ook wel eens een dag willen dragen. Of meer dan een dag mag ook wel met zo’n 7a28. Maar deze premier zou ik ook wel eens een dagje willen proberen.

1 like

Het is wel echt een blok, maar zou deze toch ook weleens in het echt willen zien!

Mocht het zover komen, dan ben ik erg benieuwd naar de NA en ervaringen qua draagcomfort. :+1:

Dit zie ik wel zitten. Weinig Chopards hier op hf. Wat is er mis mee?

5 likes

Sorry dat ik vraag maar van alle horloges die zwitserland te bieden heeft hoezo dit?

Toch had ik deze vandaag wel weer willen dragen.

13 likes


Die VC die Jaap heeft liggen!

9 likes

6 likes

1 like

Nog steeds de schitterende overseas 42042!

6 likes

Poh das mien merk… (lijkt heel groot, is vrij klein)

6 likes

Quartz vintage coolness! :sunglasses:

2 likes

Toch maar eens passen.

15 likes

https://m.rolex.com/content/dam/rolex-58/the-collection/classic-watches/oyster-perpetual/roller-design/mobile/classic_watches_oyster_perpetual_front_view_mobile_0001_1200x1100.jpg

7 likes

Geen fan van submariners, maar een gouden met nipple dial maak ik een uitzondering voor

7 likes