Hij is al gearriveerd, nu ik nog 
Mooi! Maar de prijzen van die Tresor lijn 
PffâŠja 
Lekker lijstje hoor! Die BB36 staat bij mij ook bovenaan maar dan met zwarte plaat.
ja en dan dacht je dat een R. sub duur is 
Ja prachtig!
Een sub is duur , overseas is het waard 
haha, ja zoân reactie kun je verwachten bij het woord duur
zat ook niet echt een oordeel in hoor haha, ik heb een sub en een VC. Beide prachtig!
maar die overseas oei, zit er weleens naar te kijken⊠wie weet ooit 
Nu ik mân snkl43 heb denk ik de hele tijd aan deze of een Datejust blue dial⊠Misschien omdat ze allebei blauw zijnđ€ Tudor is dan net wat bereikbaarderâŠ
Het is niet alleen de kastmaat. Maar de band is breed. Dat viel mij vooral tegen.
MaarrrrrrrâŠzou je daar de Pelagos weer voor kwijt willen? Ben oprecht benieuwd.
De Pelagos LHD staat hoog op mijn want-list, maar ik zie ook wel wat potentiële ergernissen (zoals de hoogte van de kast).
Dat is een best wel lastig te beantwoorden vraag. Ik vind ze beiden ontzettend mooi!
Liefst zou ik ze dan ook beiden hebben, maar mijn horlogespaarpotje is niet gevuld dus dat gaat niet lukken. Ik zou denk ik wel ontzettend gaan twijfelen als iemand me nu een aanbod doet, voor een ruil met de nieuwe (42mm) versie van de SMPc. Luxeproblemen, gelukkig heb ik ze niet. 
Btw. De Pelagos is inderdaad âhoogâ maar daar merk je aan de pols weinig van, vind ik. De oude SMPc draagt wel iets fijner/platter, ondanks dat die wel iets zwaarder is. Er staat trouwens nu een LHD in het blauw zag ik.

(DJ 126200)