Wat had je willen dragen vandaag? Deel II

Toch ook een mooi horloge, de foto helpt ook!

1 like

ja wel leuk zo’n doos… maar goed, wat doe je er dan weer mee :smiley:

1 like

Inderdaad. En de prijs is ook wel een dingetje. Horloge is misschien iets van 300-400 Euro waard, de rest betaal je dus voor de overige dingen… Ik heb geen flauw idee van de waarde van dit soort spullen, maar 2.5 k voor een pet en wat bling lijkt mij wat overdreven. :thinking:

1 like

Er is waarschijnlijk wel een groep die hier specifiek mee bezig is. Maar ik houd het ook even bij mijn Nike cap :smiley:

1 like

Toch zijn deze ook wel erg mooi hoor! :heart_eyes:

6 likes

In een 1960 bui

https://www.instagram.com/p/5lTUXvGqqg/

5 likes

Vanwege t zonnetje en mooie maat.

Ik weet t val in herhaling. Heb momenteel een goed beeld wat ik nog zou willen hebben…

9 likes

Deze, die in de praktijk ook zoveel mooier is dan op de foto. Staat dan ook gevaarlijk hoog op het lijstje. Kijken of ik me kan inhouden…

28 likes

De blauwe draagt wat kleiner en minder streng, maar ze zijn beide inderdaad prachtig! Deze witte en een inhouse Petit Prince staat ook op mijn lijstje :blush:

Ik ga voor deze vandaag! Iets te glimmend vermoedelijk maar top uurwerkje in 39mm :ok_hand:

16 likes

Deze uitvoering is ook mooi :wink:

8 likes

ik vond hem vrij speels en casual eigenlijk.

Doe mij maar deze :drooling_face:

9 likes

Horloge is binnen, nu nog een kek rubber bandje erbij :grin:

Zit te denken een aan knal geel of ander fout kleurtje.

8 likes

Rood.

Zwart.

1 like

Rien ne va plus , het geld is niet meer van u :smile:

1 like

18 likes

De witte? Dan toch niet op de standaard zwarte strap? Speels vind ik nog iets anders. Maar het maakt 'm alleszins niet minder mooi :wink:

Niets boven vintage natuurlijk :heart_eyes:

Klopt, stiekem misschien wel mooier :ok_hand::blush:

1 like

Haha ik hoor het wel :wink:

1 like

Yep de witte vond ik alles behalve streng.

1 like