Wat had je willen dragen vandaag? Deel II

Subjectief natuurlijk. Ik had dat gevoel ook met mijn Nomos Tangente op zwarte cordovan. Zit nu op een blauwe velours :blush:

Het zal mijn stijl niet zijn zeker? :thinking::wink:

Dit is in mijn ogen het aller mooiste horloge ooit gemaakt.

Als ik deze zou dragen zou ik echt aan de inlegkruisjes moeten denk ik… :sweat_drops: :sweat_drops:

15 likes

4 likes

Damn, mijn geduld raakt op. Wacht sinds september, zou begin dit jaar geleverd worden

C7305F96-EF68-4516-B646-BF49E6CEF744

14 likes

Deze graag!

4 likes

Leuk zo’n vlieger :wink:

1 like

Eens wat anders in Q tijd.

16 likes

Jappie…

Jij hebt het voor elkaar. Ik ontvriend jou vandaag nog op Hyves. Dit kan echt niet.

Gistermiddag en vanmorgen Porsche aan de pols…


Vanmorgen de jongste catalogus maar eens doorgenomen, om te kijken welke jongeling het best om mijn pols zou passen…De 1919 is het geworden…met bruiklenen krokoband en bronsgoudkmeurig titaan kast met grijsgroene wijzerplaat…ABFAB!4046901986117_web_fro_01

7 likes

Jaja, ik weet het… :see_no_evil:

Ik werd vanochtend wakker met een ‘‘f*ck you’’ bui, als je begrijpt wat ik bedoel. :wink:

1 like

Nee, maar ik zal het even aan Ralph vragen. Die zou daar alles van af moeten weten. :smile: @RLC

1 like

:joy::see_no_evil:

1 like

11 likes

https://www.instagram.com/p/B-g6TJtKVJT/?utm_source=ig_web_copy_link

17 likes

Zo zonde van de plaatsing van de subdial. Het woord ‘automatic ertussen frotten is helaas ook geen oplossing.

2 likes

16 likes

Vandaag deze graag :heart_eyes:

7 likes

Gaaf zo een Superman. Laatst ook in een Quartz variant uitgebracht met dezelfde looks voor een hele mooie prijs (iets minder dan €500 nieuw):

PS: Weet je toevallig wat dat voor bandje is? Het is geen normale nato volgens mij.

5 likes

Bandje is een NATO van Omega. Erg cool, maar duur voor aan lapje nylon, 150 euro.
Zag inderdaad ook de Quartz versie, een overweging waard. Ging me hier ook meer om de looks, dan uurwerk etc.

1 like

1 van de weinige die ik nog wel eens mis :+1:t2:

Oh en best fotogeniek toch? :+1:t2::+1:t2:

23 likes