Jasper
8 april 2020 om 08:05
4174
Lekker hoor! Naast of in plaats van de Seamster?
Ik ben ook erg benieuwd! Zijn er geen Doxa AD’s dan?
Als ik er een zou kopen, dan zou ik echt voor deze gaan :
@ThaPapper , ik verwacht nu wel een NA topic hè!
2 likes
Oh, ernaast, hoor. Die Seamaster is m’n allesie. Ik wil(de) eigenlijk terug naar een one piece collection, omdat ik toch te zuinig ben om die dingen veel te dragen, maar zo’n Doxa brengt mij nu wel aan het twijfelen.
Fun fact: dat zeggen mijn vrienden nou ook allemaal!
…
1 like
Dit lijkt me toch wel een hele gave, wel 36mm natuurlijk Alleen welke band? Iemand deze wel eens gepast of gehad?
3 likes
De levering laat nog wel weekjes op zich wachten denk is, mooie les in nederigheid…
Als hij is wat ik er van verwacht, wil ik er wel een NA aan wijden hoor, ben erg benieuwd.
3 likes
Ik heb nog nooit iets gehad met “duikers”. Een dan ineens sta je oog in oog met deze, is dit een grailwatch of ben ik de enige die hier warm voor loopt?
4 likes
Wat een gaaf ding is dat!
1 like
Als ‘ie 40mm was geweest (of iets meer) en 3mm dunner.
Dan ja, graag!
4 likes
Limited edition van 50 stuks, volgens mij allang uitverkocht
Bidle
8 april 2020 om 20:02
4184
Het oranje logo op de kroon valt me nu ineens op. Eigenlijk zonde, maar verder een gaaf horloge.
1 like
Moest deze een maatje groter zijn geweest
8 likes
Ik ga voor deze Seiko vandaag
Seiko introduces a 9,000 pcs limited edition of their 5 Sports model, inspired by Brian May's Red Special guitar.
Est. reading time: 4 minutes
whisky
9 april 2020 om 13:50
4190
Van de onbetaalbare merken, vind ik Lage echt prachtig. Nja onbetaalbaar. Ben zelf in de markt voor de een instapper.
1 like
Deze Richard Mille RM 005 die Awco een heletijd geleden had zou ik graag eens proberen!
3 likes
I’ma need a day off, I think I’ll call Ferris up
Bueller had a Mueller, but I switched it for a Mille
’Cause I’m richer - Jay Z
Heb er een tijd geleden in de UK eentje in het echt gezien en sinds dien ben ik redelijk om
2 likes