Wacht, ze zijn verkeerd om of niet?
Een Lange of 3 appartementen voor de verhuur… lastig
De keuze is snel gemaakt, toch?
Storytime…
Vorig jaar was ik met een aantal vrienden in London, om naar dikke auto’s te kijken. Rond diezelfde tijd begon mijn interesse in horloges. London is dan natuurlijk een geweldige plek!
We liepen ergens in Mayfair, toen ik een etalage met Richard Mille’s zag. Ik herkende dat merk sinds ik in Monaco ben geweest, mijn pa zei toen dat die erg duur waren. Met m’n domme kop, ‘‘rende’’ ik naar de etalage en begon foto’s te maken…
Out of ducking nowhere, kwamen vier undercover bewakers en twee bewakers vanuit de winkel. Zij vroegen(zichtbaar geïrriteerd) wat ik aan het doen was, ik vertelde mijn verhaal…
Deze mannen konden er (gelukkig) wel om lachen, ik kon weer met vervolg. Sinds die dag vraag ik altijd aan de medewerkers of ik foto’s mag maken… Ik heb er wel twee zeer wazige foto’s en een leuke herinnering aan over gehouden.
Monaco:
London:
Hahaha car spotten in London, heb ik ook tijdje gedaan heel leuk weekend vermaak!
Maar als je het eens om de pols hebt nog zoveel gaver!!!
Ik heb er een om gehad toen ik bij Xupes mijn Oyster Perpetual ging ophalen.
Horloge was al verkocht dus mocht helaas geen foto’s nemen maar man wat een horloges zijn dat
Autoliefhebbers? Dan moeten jullie mijn plannen leuk vinden. Ik had het er net nog met @Drex over. This summer: een oude Ford Mustang huren en lekker toeren!
Jaja! Dat hebben we twee keer gedaan, was echt onwijs leuk. De laatste keer hebben we zelfs ‘‘vrienden’’ gemaakt. M’n ene vriend mocht een hele avond mee rijden met een Arabier, in z’n Aventador SV Roadster! Ik en m’n andere vrienden mochten met een Rus over Sloane Street mee rijden, in een Huracan Spyder, in de avond! Als het goed is, weet je wat voor een beleving dat is!
Lijkt mij ook gaaf inderdaad! Die mogelijkheid heb ik helaas nog niet gehad.
Zekers! Ik ben ermee opgegroeid en zal het ook nooit ontgroeien.
Wauw, dat is echt onwijs gaaf hoor! Ik zeg doen!
Een aantal jaar geleden heb ik met mijn vader een nieuwe Porsche 911 GTS gehuurd. Die kan je voor een redelijke prijs bij Porsche(in Stuttgart) huren! Met onze oude Porsche over de autobahn naar Stuttgart, de moderne ophalen en dan door het Zwarte Woud knallen! Geweldig!
Wauw, dat klinkt ook gaaf!
Bezoeken jullie ook wel eens autoshows? Ik had morgen - een dag voor mijn 28e verjaardag - graag naar de IAMS gewild, maar het zit er nu helaas niet in…
Autoshows wat minder, ik ben een keer naar de IAMS geweest. Dat zal inmiddels ook wel weer zes jaar geleden zijn…
Ik ga wel naar zo goed als alle events op het circuit van Zandvoort!
Jij?
Ai, balen man… Alvast gefeliciteerd in ieder geval! Ik hoop dat je wel andere leuke plannen hebt kunnen maken.
Eigenlijk niet, niet helemaal mijn ding.
Wat ik wel vaak doe ik is een ommetje maken als het lekker weer is, in mijn buurt hebben veel mensen gave old timers of leuke sportieve auto’s staan dus altijd wel leuk om te zien.
Nee, da’s voor mij aan de andere kant van het land. Wel heb ik in mei een huisje gehuurd in Bloemendaal aan Zee, maar ik zie dat niet doorgaan.
Nee.
Leuke 60+ kar, man!
Haha, heb ik ook al serieus naar zitten kijken!

Bezoeken jullie ook wel eens autoshows?
Is meestal te ver rijden…
Ik zal het moeten doen met de oprit thuis.

Ik zal het moeten doen met de oprit thuis.
Blaagje.