Zou een gouden band het niet afmaken? Dat groene bandje is te
Op zo’n dag als deze lijkt dit me wel heel lekker.
Wel maar voor één dag om eens te proberen.
Ben bang dat vol goud niet staat op mijn ICT witte huid…
Superrrgaaf!
Deze tussen de paaseieren vinden!
Alhoewel de Sky wel stukken makkelijker in te stellen is door de draaibare bezel i.p.v. al die drukknopjes links op de kast. Daarvoor is de AP dan wel weer een Perpetual Calender en de Sky “slechts” een Annual Calender.

(Copyright @Lucky-Luke)
Reken maar dat dat vandaag is!
Deze plaat is wel echt super mooi.
Heel mooi, maar niet meer leverbaar toch (helaas)? 118238?
Correct, hoort bij het vorige model. Nieuwe model heeft (nog) geen echt mooie platen vind ik.
Vind ik ook.
Mmmmhh, ik stel me een Everose Day-Date 40mm voor met een groene sunburst stick dial!
Of met baguettes!
Basel 2021 is nog ver weg.
Die dail… Als die nu eens 15% list goedkoper was geweest… Was t een grote concurrent geweest voor de ALS thin.
Zie ook even dit voor de textuur.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat groen in goud helemaal niet zo mooi vind
Dan is alles glimmend en opvallend. Doe mij maar gewoon mooi wit of zwart.
Klopt. Heel.mooi. Maar ik ga van 40mm niet meer terug naar 36mm voor de DD dan. Dj zou zomaar weer kunnen
Klopt. En inderdaad de 118238.
Zeker vanwege de 36mm lijkt het me wel wat voor een dag. Erg benieuwd hoe goud staat!
Ik vind dit toch wel heel gaaf:
https://www.instagram.com/p/B-10881ApBA/?igshid=ohbgwkmspzjy
Geen verstand van die ouwe beestjes maar kan me niet voorstellen dat dit origineel is
Yeah! Van harte gefeliciteerd! 🥳
Heb je er toch nog een leuke dag van kunnen maken?
Ja, hoor. Ik vier mijn verjaardag al een tijd niet meer, dus het is niet anders dan anders.
Ja dit is tof omdat het zo subtiel is. Wanneer de zon er op staat en de sunburst gaat tekeer als een gek vind ik het te. Dan blinkt het horloge al genoeg.
Dit bestaat niet.