Die is gaaf inderdaad. Alleen zo jammer dat die zwarte coating van al die horloges er af gaat… tweedehands zien ze er niet uit…
Niet origineel naar ik begrijp? Toch wel gaaf!
Zou kunnen maar volgens mij wordt bij deze wijzerplaat (stone malachite) geen gouden band geleverd
Wel bij deze, ook heel gaaf by the way.
Blikkerige rammel-bracelet Omega 1171/633 voor de Speedmaster is binnen. Wat een geld voor een handjevol cheapo-bracelet. Maar dat wist ik van tevoren.
Binnenkort heb ik 'm op maat (had vandaag geen fut meer, wel al zorgvuldig de lugs van het horloge afgeplakt). Pics gaan volgen! Afwerking wel top hoor, en gaat heerlijk dragen. Lekker licht en wendbaar aan de pols, die nieuwe zijn zo zwaar en stug… En deze is ook ZO veel eleganter dan de nieuwere bracelets.
Hier al in twee helften gedemonteerd, en even netjes ingepakt (de bandenboer op de pic heeft er niets mee te maken) voor transport (enkele trappen af) naar het ateliertje.
Gefeliciteerd!
die oude bracelets zijn idd veel beter…
Ben wel heel benieuwd naar de bracelet op de nieuwe 50th anniversary speedy.
op plaatjes is die in ieder geval een stuk beter dan wat er nu op de markt is!
Is er al weer een nieuwe??
limited edition nummer zoveel… maar de bracelet is echt heel nice!
Ze zijn ook gelimiteerd tot het nummer 6969… Nice
Verder is de bracelet erg fijn maar het horloge heeft niet zo veel microadjusment mogelijkheden.
Gewoon jouw horloge eens uitlenen aan @BasMaartenRoderick en hij komt zo terug, hoor. Doet hij niet moeilijk over.
Dat kleeft een beetje aan die Speedy bracelets… Die 1171 ga ik op maat maken, ik ga het net-aan redden qua lengte denk ik. Mijn vorige was nog een echte vintage, daar moest ik zelf gaatjes bijboren in de gesp.
De gaatjes in deze gesp zitten mooi dicht op elkaar, maar een snelle “adjustment” is ook daar niet mogelijk.
Mijn bracelet zit een beetje los to be honest, maar als ik er een schakel van tussen haal zit ie weer net te strak… en de 2 microadjustment gaatjes maken nou ook niet echt een verschil.
gewoon een beetje doorsparen! of turning tricks achter CS…
Het is niet best als je een paar daagjes na je NA al 20 andere horloges in dit topic hebt gepost
daarom, slidelock of glidelock of hoe heet dat…
of gewoon een nato of everest
Nato zou m’n caseback vernielen denk ik en Everest maakt geen speedmaster banden.
Ik had precies hetzelfde bij de professional… ellende.
Gelukkig heb je daar andere sluitingen voor.