Wat had je willen dragen vandaag? Deel II

Gewoon jouw horloge eens uitlenen aan @BasMaartenRoderick en hij komt zo terug, hoor. Doet hij niet moeilijk over.

3 likes

Dat kleeft een beetje aan die Speedy bracelets… Die 1171 ga ik op maat maken, ik ga het net-aan redden qua lengte denk ik. Mijn vorige was nog een echte vintage, daar moest ik zelf gaatjes bijboren in de gesp. :sweat::sweat_smile:

De gaatjes in deze gesp zitten mooi dicht op elkaar, maar een snelle ā€œadjustmentā€ is ook daar niet mogelijk.

2 likes

Deze Hamilton Retro

10 likes

Mijn bracelet zit een beetje los to be honest, maar als ik er een schakel van tussen haal zit ie weer net te strak… en de 2 microadjustment gaatjes maken nou ook niet echt een verschil.

1 like

gewoon een beetje doorsparen! of turning tricks achter CS…

Het is niet best als je een paar daagjes na je NA al 20 andere horloges in dit topic hebt gepost :confounded:

6 likes

daarom, slidelock of glidelock of hoe heet dat…
of gewoon een nato of everest :wink:

Nato zou m’n caseback vernielen denk ik en Everest maakt geen speedmaster banden.

Ik had precies hetzelfde bij de professional… ellende.
Gelukkig heb je daar andere sluitingen voor.

De klacht van velen… :grin: …maar ik klaag niet hoor, de band op de pic is een re-issue van een type uit de jaren '70/'80. Ik kies bewust voor ā€œstyle over substanceā€. :sunglasses:

2 likes

Ja die heb je dus niet voor mijn speedy, en de sluiting is ook 1 van de dingen die mijn speedy zo cool maakt.

Nato zou je caseback vernielen? leg uit…

1 like

omdat ik graag doelen stel en een beetje dromen kan ook altijd wel :crazy_face:

Sommige nato’s willen nog wel eens een beetje schuren over de caseback en dat wil ik niet omdat de caseback mijn horloge zo uniek maakt.

Dat nylon vreet zich een weg in het staal. Believe it or not. Op de lange duur.

2 likes

ok… die zag ik niet aankomen. maar ik geloof je direct.
Sorry @youngwatchenthousiast!

2 likes

Geen probleem. maar ik draag mijn speedy ook erg graag op de originele band omdat ik die band erg mooi vind. Kijk maar: https://www.omegawatches.com/watches/speedmaster/moonwatch/apollo-11-50th-anniversary/product

was ook je verjaardags kadootje natuurlijk, dus extra zuinig op zijn!

Wat of wie moet kapot? Hoe dan ook wil ik wel die gouden ketting van jou om guus, als er klappen vallen met een rolex om de pols dan moet het plaatje compleet zijn ook :sunglasses:

3 likes

Uh nee, dat is een andere… zie de link hierboven.