Wat had je willen dragen vandaag? Deel II

Deze had ik vandaag wel willen dragen :heart_eyes:

7 likes

Waar vind jij wel wat aan? Ik heb nog niet helemaal door wat jouw smaak nou precies is… :thinking:

Bron: https://watchchest.com/rolex-datejust-36-16234-blue-roman-jubilee-1953.html

Ik had het niet erg gevonden deze toffe 16234 Datejust met roman numerals uit 1997 aan het polsje te dragen vandaag! (volgende aankoop btw)

5 likes

7 likes

Waar ik van houd?

Ik denk dat ik dat het beste kan omschrijven als een leuk duikhorloge met karakter. Ook vind ik merkbeleving belangrijk. Wat dat laatste betreft is Longines het ultieme merk voor mij. Nu alleen nog een fenomenale duiker vinden, waar ik niet omheen kan.

I wouldn’t complain als ik vandaag een Skin Diver zou moeten dragen… :smile:

2 likes

Yep!

Die zou ik vandaag ook wel willen dragen. :+1::smiley:

1 like

Ik denk dat ik mijn vakantiehorloge gevonden heb. Nu nog op vakantie kunnen.

11 likes

Unreachable grail

7 likes

Opzich zou ik zo’n 18238 best wel willen dragen hoor :ok_hand:

10 likes

In deze tijden genoeg tijd om te fantaseren!
Een Bigagli; ik wil nu geen nieuw horloge, maar dit is een sieraad imo!!!image

3 likes

kweenie… er was vandaag een ander topic waar dit soort horloges heel vaak voorbij kwamen volgens mij.

2 likes

Oef. Daar zou ik toch niet mee gevonden willen worden…

1 like

Sjiek hè!!
:wink::ok_hand:t3::ok_hand:t3:, geen “merk”horloge… Love it or leave it :joy:!!

1 like

Als zomer beater op rubber; Peter Blake quartz

image

15 likes

Deze had ik vandaag wel willen dragen! :heart_eyes:

12 likes

Iets lekker geks

12 likes

Wil nog wel een keer een gouden zakhorloge uit de begintijd van Tissot. Alleen denken de verkopers die dergelijke dingen aanbieden over het algemeen dat ze het gewicht van dat loodzware uurwerk binnenin ook kunnen meerekenen bij het bepalen van de goudwaarde… :face_with_raised_eyebrow::sweat_smile:

Deze is wel erg fraai; geen idee wat hiervoor gevraagd wordt overigens :sunglasses:

https://www.instagram.com/p/B9_n5EMn82-/

1 like

image

image

image

image

image

Nog maar een paar dagen :hourglass_flowing_sand:

26 likes

Die ziet er prima uit :muscle:t2::blush:

1 like

Ik ga toch liever voor nieuw in dit segment. Hoop dat over een paar maanden de versterkingen versoepeld worden en wellicht hotels weer open zijn. Anders maar een dag op en neer mocht t laatste niet zo zijn.

OT.

Lange…

7 likes