Wat had je willen dragen vandaag? Deel II

Dat zou een mooie limited kunnen opleveren. Niet zo’n limited als nu af en toe gebeurd…

Gewoon met SpaceX een vrachtlading naar de maan sturen en weer terug. Waarschijnlijk kosten die horloges dan ineens een ton i.p.v. 10k, maar toch. Hoop fans met geld blij.

19 likes
13 likes

De welbekende 1655 :slightly_frowning_face:

3 likes

@Jasper… Twijfel jij nou nog echt over een Rolex? Ga toch lekker voor zo’n Sinn, man. Daar moet jij toch veel meer gevoel bij hebben? :smile:

Tja, daar neig ik momenteel ook naar… :grimacing: Z’n 356 vind ik wel erg mooi! :smiley:

1 like

Maar uiteindelijk wilt iedereen een…

1 like

Deze Patek in deze kleur :heart_eyes:

13 likes

… leuke Legend Diver in 36mm? :thinking:

2 likes

Neh, Een mooie Rolex

2 likes

Alright, alright… Zo’n Hulk straalt nog wel een zekere schwung uit. :sunglasses:

2 likes

…horloge waar je blij mee bent.

3 likes

Mooi die verschillende texturen zo, de Polaris!

Ik zou deze graag eens een dagje om hebben, met die maffe stalen band.

Plaatje van augustman.com

7 likes

Leuke band inderdaad, weer eens wat anders :slight_smile:

1 like

Dat en denk ook dat het wel lekker zit met die smalle schakels!

1 like

Paul @vierport heeft er één te koop. De GRAND SEIKO SBGA413 JAPAN SEASONS :ok_hand::+1:

https://pangehorloges.nl/horloges/

2 likes

Ik ben op de Rolex tour, ik weet niet waarom maar uiteindelijk wil je toch een rolex denk ik😅

7 likes

Sehr schon

18 likes

Ik ben een beetje op de dresser toer vanavond. Zou deze jlc ultra rhin small secondes de meerprijs waard zijn t.o.v. de nomos Orion hierboven?

Nomos Orion grau 2000.-, silvercut 3060.-, jlc small seconds staal 7400.-, in roodgoud 14.600.-

11 likes

Ik vind de Nomos en de JLC erg mooi en beide op een andere manier… of het de prijs waard is… tja haha Als je het geld hebt lekker kopen :smiley:

1 like