Wat had je willen dragen vandaag? Deel II

Mooi die verschillende texturen zo, de Polaris!

Ik zou deze graag eens een dagje om hebben, met die maffe stalen band.

Plaatje van augustman.com

7 likes

Leuke band inderdaad, weer eens wat anders :slight_smile:

1 like

Dat en denk ook dat het wel lekker zit met die smalle schakels!

1 like

Paul @vierport heeft er één te koop. De GRAND SEIKO SBGA413 JAPAN SEASONS :ok_hand::+1:

https://pangehorloges.nl/horloges/

2 likes

Ik ben op de Rolex tour, ik weet niet waarom maar uiteindelijk wil je toch een rolex denk ik😅

7 likes

Sehr schon

18 likes

Ik ben een beetje op de dresser toer vanavond. Zou deze jlc ultra rhin small secondes de meerprijs waard zijn t.o.v. de nomos Orion hierboven?

Nomos Orion grau 2000.-, silvercut 3060.-, jlc small seconds staal 7400.-, in roodgoud 14.600.-

11 likes

Ik vind de Nomos en de JLC erg mooi en beide op een andere manier… of het de prijs waard is… tja haha Als je het geld hebt lekker kopen :smiley:

1 like

Nee, althans voor mij niet. Zijn twee heel verschillende horloges, die beide een de tijd aangeven met een kleine seconden.
Zelf vind ik de Nomos erg geslaagd en wilde net weer even de diameter opzoeken. Voor de JLC zijn er mooiere alternatieven.

De nomos is 38mm. Als die er in goud zou komen voor 4-5k dan zou ik er serieus aan denken. Voor nu vind ik bovenstaande silvercut en de grau uitvoering de mooiste.

1 like

Dank voor je reactie, had nog niet gekeken.

38,5mm is een prima maat. Even snel gekeken en toch weer twijfels mede door de plaatsing van de subdial.

Bij het opruimen gevonden, maar kan me er totaal niets van herinneren. Velona digitaal, 1985…
En nu wil ik hem natuurlijk wel weer hebben - en dragen :relieved:

1 like

Wilde nog een vintage aan mijn collectie toevoegen maar van deze zou ik ook blij van worden

8 likes

https://www.instagram.com/p/B_QClbxn_oo/?igshid=gpou6j3w403b

25 likes

De SMPc, deze uitvoering, maar dan de automaat. Dit is de quartz variant:

10 likes

Grote voordeel van quartz, ze zijn zoveel platter!

1 like

En grab and go.

1 like

Ik ga eens even googelen op deze wat de prijzen dien.
Weet jij of die makkelijk te vinden zijn?
En euhh, wat is diameter van deze dan?

:grinning:

1 like

Ik haalde deze uit een oud verkooptopic van @Number4
Die was mij niet eerder opgevallen.

3 likes

:heart_eyes:

11 likes