Wat had je willen dragen vandaag? Deel II

Ik had helemaal geen horloge om. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Niet meer nieuw leverbaar en nu boven budget, maar wat blijft deze toch in mijn hoofd rond spokenā€¦ Als ik ooit toe ben aan een one piece collection!
JLC_Geophysic_reclining_560

9 likes

Lekker voor op vakantie! :parasol_on_ground::sunny:

Of de zwarte ā€¦ Wel wat meer geschikt voor het hele jaar door ā€¦

6 likes

Vandaag een plaatje en een filmpje ā€¦ wat jij @bvb?

https://youtu.be/wLC6yWd31rg

Ja love it! Wel echt behoorlijk geprijsdā€¦

1 like

Plaatje dan ook maar :face_with_hand_over_mouth:

7 likes

Kwam deze net tegen, tof ding met een diameter van 39mm.

4 likes

Als ik een groot filosoof in deze mag citeren:
ā€™Geld smeltā€™ :grin:

1 like

:heart_eyes:

13 likes

Lijkt me wel wat: 80 uur gangreserve, eindelijk geen duikersring, en onder de 1k

4 likes

Niet zozeer wat IK had willen dragen, maar wat mijn vrouw had willen dragen vandaag. De Tag Heuer Formula 1 Lady en dan specifiek een mix tussen deze twee hier getoond.

Plaats van handeling is de TAG Heuer Store in Roermond. Normaliter mijden wij passen, maar lang geleden dat wij zo goed geholpen zijn. Hij bleek niet alleen verkoper, maar ook horlogemaker te zijn. Nog veel belangrijker: een liefhebber. Niks druk op de ketel, niks pushen.

Afgesproken is om voor het model te gaan dat hier tussenin zit. Automatic, diamantjes in de binnenring. Ze krijgen hem misschien binnen en houden ons op de hoogte. Prettige zaak dus.

Te zijner tijd verkoop ik hier haar Aquaracer Calibre 5 met slate grey dial :+1:

2 likes

Deze.

image

Mocht iemand er Ć©Ć©n hebben, PM graag.

Lichte gebruikssporen op kast, krasjes op de kroon en veegjes op bracelet geen probleem. Max twee jaar oud.

3 likes

Staat toch te koop hier? Van onze @anon50762135

2 likes

Daar doe ik geen zaken meer mee. In zijn ā€œervaringen metā€¦ā€ topic heb ik laten weten waarom.

Overigens voldoet zijn horloge niet aan mijn eisen.

4 likes

Hij blijft mooi. :joy:

4 likes

Ik hou van mijn eigen grapjes.

1 like

image

10 likes

Het ziet er mooi uit, maar heb enkel nog niet door hoe die nu precies in elkaar zit.

1 like

Iets met handwind springdrive abracadabra

3 likes

Nadat ik hem de laatste tijd hier vaker voorbij zie komen is er een beetje een zwak voor Cartier aan het ontstaan. Ook al heb ik het nooit interessant gevonden. Deze zou ik wel eens een dag willen testen

11 likes