Wat had je willen dragen vandaag? Deel II

6 likes

Deze staat te koop op reddit voor 900 dollar. Ik vind 'm zo gaaf he :heart_eyes:

13 likes

Bulgari Octo Finissimo. Begin er steeds meer voor te voelen. Maar eens een keertje in het echt passenā€¦

13 likes


Ultiem Grail materiaal :blush:

17 likes

Wel eens geprobeerd?

Ik wilde hem heel graag, maar hij viel me tegen bij jet passen.

2 likes

Nee helaas niet :grin:

Wat viel tegen als ik vragen mag? Of gewoon ā€œunderwhelmingā€ in het algemeen

Ik dacht kijk eens wat die kostenā€¦ Jezus

Mooi ding. Als dat een witgouden bezel is vind ik het best ā€œgoedkoopā€

Volgens de post was het inderdaad witgoud, ik stond ook al versteld van de prijs

1 like

Je betaald iig de verkoopprijs als je er een aanschaft. Niet X2 ofzo, net als bij sommige grote merken.

1 like

Ook weer waar, dan nog vind ik ze erg aan de prijs

Wachtlijsten :joy:
Wat ik had willen dragen?

4 likes

Ik had hoge verwachtingen van de Hulk, maar vind de Kermit om de pols honderd maal mooier met die ā€˜oudeā€™ kast en bezel.

2 likes

42

De linker. Met name door het ontwerp en de band. Benieuwd hoe deze in het echt is.

2 likes

Die prefereer ik ook!

1 like

Deze graag; laatst misgelopen omdat dat stomme ebay ineens zo nodig mijn identiteit wilde controleren. Snipe geblokkeerd en dus de veiling gemist. :smirk:

.

4 likes

Zou denk ik een mooie aanvulling zijn naast de Sub en Globemaster ā€¦ :thinking: Al is het me door zowat iedereen afgeraden! :upside_down_face:

imagehttps://i1.wp.com/www.fratellowatches.com/wp-content/uploads/2017/01/SP_SpeedyTuesday_VueC_Pub_311.32.42.30.01.001-12.jpg?w=666&h=466&ssl=1

6 likes

Geen idee wie iedereen is, maar zou het gewoon doen. Zeker als jij hem mooi vind, is iig ook echt iets anders dan de Sub en Globemaster.

4 likes

Heb een ā€œnormaleā€ Speedy gehad, maar was daar op uitgekeken ā€¦ deze met :panda_face: panda dial en matte lugs is een plaatje!

2 likes

Dan zou ik het doen!
Als het niet bevalt zal het ook niet de hoofdprijs kosten.

2 likes