Wat had je willen dragen vandaag? Deel II

Bulgari Octo Finissimo. Begin er steeds meer voor te voelen. Maar eens een keertje in het echt passen…

13 likes

Ultiem Grail materiaal :blush:

17 likes

Wel eens geprobeerd?

Ik wilde hem heel graag, maar hij viel me tegen bij jet passen.

2 likes

Nee helaas niet :grin:

Wat viel tegen als ik vragen mag? Of gewoon “underwhelming” in het algemeen

Ik dacht kijk eens wat die kosten… Jezus

Mooi ding. Als dat een witgouden bezel is vind ik het best “goedkoop”

Volgens de post was het inderdaad witgoud, ik stond ook al versteld van de prijs

1 like

Je betaald iig de verkoopprijs als je er een aanschaft. Niet X2 ofzo, net als bij sommige grote merken.

1 like

Ook weer waar, dan nog vind ik ze erg aan de prijs

Wachtlijsten :joy:
Wat ik had willen dragen?

4 likes

Ik had hoge verwachtingen van de Hulk, maar vind de Kermit om de pols honderd maal mooier met die ‘oude’ kast en bezel.

2 likes

42

De linker. Met name door het ontwerp en de band. Benieuwd hoe deze in het echt is.

2 likes

Die prefereer ik ook!

1 like

Deze graag; laatst misgelopen omdat dat stomme ebay ineens zo nodig mijn identiteit wilde controleren. Snipe geblokkeerd en dus de veiling gemist. :smirk:

.

4 likes

Zou denk ik een mooie aanvulling zijn naast de Sub en Globemaster … :thinking: Al is het me door zowat iedereen afgeraden! :upside_down_face:

imagehttps://i1.wp.com/www.fratellowatches.com/wp-content/uploads/2017/01/SP_SpeedyTuesday_VueC_Pub_311.32.42.30.01.001-12.jpg?w=666&h=466&ssl=1

6 likes

Geen idee wie iedereen is, maar zou het gewoon doen. Zeker als jij hem mooi vind, is iig ook echt iets anders dan de Sub en Globemaster.

4 likes

Heb een “normale” Speedy gehad, maar was daar op uitgekeken … deze met :panda_face: panda dial en matte lugs is een plaatje!

2 likes

Dan zou ik het doen!
Als het niet bevalt zal het ook niet de hoofdprijs kosten.

2 likes

n.a.v. het ‘linkshandige’ topic, ben ik maar weer eens naar de NL-edities van Meistersinger gaan kijken.
De 2014 zou ik wel eens een dag willen dragen.

3 likes
12 likes