Wat had je willen dragen vandaag? Deel II

n.a.v. het ‘linkshandige’ topic, ben ik maar weer eens naar de NL-edities van Meistersinger gaan kijken.
De 2014 zou ik wel eens een dag willen dragen.


3 likes
12 likes

Ik zou je 58 prefereren.

Vandaag zou het tussen deze twee spannen. Ik weet niet welke van deze twee de opvolger van de DJ gaat worden…

8 likes

Met weemoed kijk ik terug op de dagen dat je gevat uit de hoek kwam, wist te overrompelen met woordgrappen e.d.

Nu is het plaatjes van het internet deponeren in de hoop een reactie te ontlokken.

Vooruit, ik doe het voor je: Gaat het om de tattoos of dat lelijke horloge?

2 likes

Briljant mooie kast en vooral wijzerplaat en wijzers.
Maar met circa 14mm dikte voor mij helaas geen optie.

Als GS zoiets gaat maken onder de 12mm dikte en met een soort Easylink in de sluiting, lig ik meteen voor de deur …

1 like

Explorer!

1 like

Ah, het betreurt me om in Ide het zoveelste slachtoffer van de emojificatie van de interwebz te zien.

Het bestaan wordt niet langer omschreven met een scherpe pen maar door infantiel beelddenken, waardoor noodzaak tot interpretatie bij de ontvangende partij wordt omzeild. Het bedoelde wordt immers al uitgebeeld. In dit geval kan ik vanwege de geadresseerde niet uitsluiten dat Ide zijn medium aanpaste aan de doelgroep, maar dat terzijde.

Ik zal vanavond een kaarsje om Ide branden en misschien even wenen - je weet wel, zo’n poppetje met een ‘;’ en een zielig mondje.

4 likes

De 116234 met een witte plaat :heart_eyes:

13 likes

Wauw, veel grote woorden! Top!

2 likes

Doen, heb ik ook gedaan en vond hem echt cool! Op de pc kan je passen!

1 like

Ik was in Parijs en stond voor de VC shop, ik ben express maar niet naar binnen gegaan om te passen. Te mooi!

1 like

Begrijpelijk, maar … wel eens een SBGJ201 in ‘real live’ gezien?

Doen we deze voor jou …

… en voor mij ook :wink:

11 likes

Deze mag ook wel eens een dag om mijn pols.

Ik heb blijkbaar iets met geblauwde indices of zo.

5 likes

Sorry, beetje laat met antwoorden:

Ik vond hem allereerst erg groot dragen. Voor mijn pols een nadeel.
Daarnaast vond ik hem wat grof en zwaar. De band vooral. Die was ook best scherp.

Ik had verder een blauwe om. Het blauw vond ik vrij hard qua kleur.

Heel jammer, want op de foto’s afgaande vond ik hem zeer begerenswaardig.

4 likes

Captain Willard (6105-8119) :heart_eyes:

8 likes

Ik had vandaag de Lange van @Veblen wel willen dragen.
En hij mijn AP. Dat hebben we dan ook maar (even) gedaan. Wat een knaller die Lange!

Edit: uploaden lukt niet :rage:

4 likes

You make it sound so dirty…

6 likes

Had deze graag om de pols gehad vandaag… nog steeds zoekende :wink:

6 likes