Wat had je willen dragen vandaag? Deel II

Nog lang niet. Wist je dat die Daytona TBR er ook in het platinum is?

Voor als je echt lekker jezelf wilt zijn.

3 likes


8800 kaliber in 38.5MM.
:drooling_face:

7 likes

Deze vind ik 10x minder erg dan die tijger die ik liet zien! :slight_smile:

2 likes

Ik heb steeds meer het idee dat Han niet slaat op je naam maar op je Chinese afkomst gezien je smaak qua horloges :thinking::thinking:

2 likes

Non de ju zeg, ik vind Tudor zo mooi he. Jammer van de foto want de wijzerplaat is blauwer.

6 likes

Wat zou dit een mooie aanvulling zijnšŸ¤”

10 likes

Deze spookt al een tijdje door mijn hoofd (Speedmaster MK40ā€¦ik wordt dit jaar 40 :wink:). Ik heb niets met Schumacher, maar in toenemende mate wel fascinatie voor de speedmaster. Ik zie een Speedmaster professional met zā€™n 42mm kast op mijn polsen alleen echt niet zitten. De reduced vind ik qua maat en looks nog wel wat, maar zoā€™n modulaire chronograaf vind ik maar niets. Dit geeft een hoop kleur in de collectie, het is een echte speedmaster, een mooi uurwerk met een heleboel mooie complicaties en de maat lijkt me met 39mm een stuk schappelijker voor mijn vintage-sized polsen. Heeft er iemand in de buurt van Nijmegen of Ede toevallig eentje om eens in het echt te bekijken?

6 likes

Zin in iets eenvoudigs vandaag, had deze wel eens in persoon willen zien :blush: de GS van Oris.

16 likes

Erg mooi idd. :ok_hand:

1 like

Zat er toevallig toen straks ook naar te kijken. Heerlijk simplistisch, maar zo mooi! :heart_eyes:

2 likes

Blijf dit een mooi horloge vinden, enkel die aanduidingen op de wijzerplaat,ā€¦ kan me daar niet overheen zetten. Alsof ik niet weet wat wat is,ā€¦

1 like

A fool and his money are easily parted. Wie koopt dit soort spul?

:joy: ik zou me daar prima overheen kunnen zetten denk ik. Lekker eigenwijs horloge. Op mijn sub staat ook een batterij aan tekst, ik zie het al niet meer!

1 like

Snap ik, voor sommige mensen is het ook gewoon handig. :wink:

1 like

Ach ja, ze hadden ook de uren, minuten, seconden en datum kunnen aanduiden. Valt dus nog meešŸ˜Ž

1 like

Precies, er is nog hoop! :wink:

Blijft een schitterend uurwerk.

1 like

Dat grijs varieert van grijs naar bruin. It is growing on me!

1 like

Heb weinig tot niets met dressy horloges maar voor deze zou ik een uitzondering maken :star_struck:

1 like

Zou hem gewoon een keer gaan passen!
Ik vond/vind hem erg mooi afgewerkt.

1 like

:man_facepalming: ik voel een NA incoming Ed.

1 like