Wat had je willen dragen vandaag? Deel II

Ik heb dit model al een paar keer gepast. Hij blijft in mijn gedachten terug komen. Deze en de Iwc portugieser 7 days. Dit formaat staat me wat meer aan maar beide mooi voor business casual. Wellicht de Rolex dynastie binnen mijn collectie is doorbreken :joy:

1 like

Who knows :smiley::man_shrugging:t3:

2 likes

Tussen de IWC en deze, dan zou ik iig zeker voor deze gaan!
Ben benieuwd, je bent iig flink aan het ‘exploren’, de Sky Dweller is van de baan?

Zeker serieus overwogen maar de maat in combinatie met de fluted bezel heeft me doen besluiten niet voor de skydweller te gaan. Wel onder de indruk van de techniek en een mooie complicatie vind ik.

De GO zou me een maanfase geven (dat kan iedereen op de wijzerplaat lezen :innocent:) en een grote datum. Zoiets heb ik niet in mijn collectie.

3 likes

[quote=“Bidle, post:657, topic:209388”]
exploren
[/quote

De explorer vind ik ook prachtig maar je kan ze niet allemaal hebben :innocent: (ik niet in ieder geval). Ik vind een sub wel lekker om casual te dragen en dan liever een business/casual erbij van wellicht een ander merk.

1 like

là.

Iemand een hulk? Ik wel.

1 like

Ooit eens :slight_smile:

5 likes

Mooi! Ik vind de 38mm wellicht nog iets mooier, Afhankelijk van pols en bouw uiteraard.

2 likes

Wat is dit? Inbeslagname bij een of andere replicaboer?

1 like

Nee volgens mij is het legit, is van insta van 1 of ander bedrijf

1 like

Nou vooruit 1tje dan, omdat je zo aandringt…

1 like

Waarschijnlijk de voorraad van een welgestelde grijze handelaar die volop profiteert van de ‘‘schaarste’’

2 likes

Vandaag de daad bij het woord gevoegd. Op voorhand had ik gedacht dat de GO me meer zou doen dan de iwc echter in real life vind ik de iwc de verassing. De kast en de opgelegde cijfers vind ik erg mooi. De dikte had wat minder gemogen maar de lug to lug viel me weer erg mee!

De go aan de achterzijde wel veel mooier! De 40mm ook heel mooi. De blauwe beetje jeans achtig blauw en de grijze een beetje bruinachtig grijs.

Food for Thought

2 likes

Cool!!
Ben benieuwd naar je NA of iig eerste foto’s; Gefeliciteerd!!

:smiley: spreekt inderdaad tot de verbeelding. Jammer genoeg zijn er geen real life foto’s van te vinden tot nu toe :thinking:

1 like

De daad in de zin van passen. Nog niets gekocht hoor. Ff over nadenken.

Ooooh,… hahaha,. sorry. Fijn dat ik ook een keer te snel ben. :wink:

1 like

Het kan snel gaan hoor🙈

6 likes