Wat had je willen dragen vandaag? Deel II

M’n Glycine die al een paar maanden bij de horlogemaker ligt. Dagnabbit.

Waarschijnlijk te groot voor men pols

1 like

Deze voor mij…

9 likes

2 likes

Wat mag dit wezen?

1 like

Jammer dat ze zo in prijs gestegen zijn :pensive::pensive:

6 likes

Gewoon je zwarte Bond naar Nijmegen pingelen en dan ben je er al bijna qua funds :sweat_smile::sweat_smile:

Haha volgens mij heb je de prijzen niet echt gevolgd :thinking::thinking::wink:

1 like

Een onopvallend horloge gebaseerd op een tropische vogel of vis denk ik.
Ontworpen door iemand met veel gevoel voor schoonheid :joy:

Is dat zo’n military issued exemplaar? Ik moet even goed zoeken, maar volgens mij heb ik die nog ergens in een la liggen.

1 like

Ja dat klopt, dit is de eerste generatie. Stuur maar een PB als je hem vind, wil dr graag eentje :smile::smile:

2 likes

Gelukkig verschillen smaken :rofl:

Die heb ik ook altijd cool gevonden :slightly_smiling_face:
Zit daar niet zo’n lastig uurwerk in dan, in vergelijking met de reduced varianten?

De eerste concrete stap is ook gezet. De rolex collectie is er met 1 teruggebracht :slight_smile:
Nu kijken, passen, denken (niet teveel) en handelen!

1 like

Nog altijd erg verliefd op de Kermit sub, helaas voorlopig nog even buiten de reikwijdte van mijn budget.

Ik twijfel nog steeds om toch een Steinhart Ocean One te kopen met dezelfde kleurschikking. Ik ben er nog niet geheel over uit wat ik hier van vind. Ben gewoon weg van het uiterlijk van de submariner, en ik houd van deze zwart groene kleur combinatie. Nog even nadenken over wat ik nu echt van de hommage vind.

1 like

Een volledig zwart duikhorloge met zwarte band zou ik wel eens willen dragen. Dit model is ongeveer wat ik dan zoek en heel mooi vind

5 likes

Vet ding :sunglasses:

Ps: klik op het plaatje, dat brengt meer plaatjes :sunglasses:

4 likes

Mocht iemand er nog één (brand spanking new) hebben liggen … call me :kissing_heart:

1 like

Nee, deze heeft een caliber 1151 (gebaseerd op ETA 7751). Schijnt betrouwbaar te zijn en heeft dus gewoon een geïntegreerde chronograafmodule (geen piggy-back) > kun je ook zien aan de uitlijning van de kroon en pushers

2 likes

Één van de weinige Speedy die ik cool vindt, naast de Pro dan. :slight_smile:

2 likes