Wat had je willen dragen vandaag? Deel II

Diameter van 41mm, jammer.

De JLC Polaris…ik blijf het een van de meest geslaagde modellen vinden. :ok_hand:

15 likes

Fantastisch horloge! Jammer dat Jaeger Lecoultre de mooiste modellen allemaal 40mm+ meent te moeten maken, vinden mijn tere 16.5cm polsjes niet leuk :roll_eyes:

2 likes

Wauw!:blush:

8 likes
9 likes

Na de aankoop van gisteren even rust op de plaats … maar deze is wel heerlijk! Gelukkig maar een zeer gelimiteerde versie … :grin:

11 likes

Ik zit nu alweer te kijken voor een nieuwe terwijl ik dat niet moet doen, de fieldwatches zitten in m’n hoofd waaronder deze maar ook de timex expidition en boldr venture…

3 likes

Zou ‘m wel eens irl willen zien!

3 likes

Een gesmolten Aquanaut?

14 likes

courtesy of @anon48385240EV

18 likes

Mooi is ie hè!

2 likes

In het echt vind ik deze echt prachtig. Natuurlijk al zo veel om de pols gehad en meestal is het na een minuut of 5 “mwah”. Deze blijft de aandacht trekken, schitterend.

3 likes

Ik vind het een TOP horloge en ook mooi om te zien dat @anon48385240EV na een heleboel Rolexen die gelijk weer verdwenen deze toch al langere tijd in bezit heeft dus zegt wel wat over het horloge :heart_eyes::heart_eyes:

3 likes

Hahaha, hier moest ik om lachen.

Maar, ik zag de foto en dacht gelijk al, die heeft @charlesb52 gepost. :+1:

2 likes

Mijn volgende spaardoel. Kan nog wel even duren dus …





7 likes

Funny. Dat waren exact zijn woorden :rofl::sunglasses:

1 like

:thinking: Nog 1 vrij plekje in de kist … Op zoek naar een tool(ish)watch. De EZM 13 blijf ik gaaf vinden! (Al is het meer dan ik wil uitgeven …)


8 likes

9 likes

Deze zou me vermoedelijk niet misstaan.

13 likes

Deze misstaat vermoedelijk niemand! :stuck_out_tongue:

2 likes