Wat had ik wel willen dragen? Een zo goed als NOS 16570 met zwarte dial, zoals hij bij Steiner kort geleden verkocht is (hij staat nog op de site). Wat een plaatje is dat!
Ik ging 'm net posten, prachtig En deze is zonder storend datumvenster, heeft Longines het eindelijk geleerd?
Idd…mooi clean zo. En geen afgebroken cijfers…plus mooi formaat moonphase/calender subdial.
Damn
Zeker mooi! Maar inderdaad aardig aan de prijs, de strap vind ik ook niet echt fraai, het horloge verdiend een mooie lichtbruin of olijfgroene leren band. Maar prachtige remake van een klassiek horloge
Eens een keer wat anders dan vintage, en dan maar meteen goed:
(volgens Hodinkee een affordable dress watch )
foto’s van: https://www.hodinkee.com/articles/grand-seiko-sbgk005-review
8k, erg affordable ja… Gekke jongens daar
De lat ligt daar idd wel hoog. Het enige dat ik nog wel kan bedenken is dat het gemiddelde inkomen in de VS 2x zo hoog is (te zamen met het levensonderhoud), maar dat dan een horloge dus een relatief kleiner deel van een maandsalaris is.
Doe mij maar een eenmalige gift van dat maandsalaris ( waarvan 8k een relatief klein gedeelte is ). Dan kan ik voorlopig wel even vooruit . Maar goed, dit is oud nieuws…Hodinkee hanteert belachelijke standaarden, maar maakt gelukkig wel mooie foto’s en soms ook leuke artikelen