Wat had je willen dragen vandaag? Deel II

Wat had ik wel willen dragen? Een zo goed als NOS 16570 met zwarte dial, zoals hij bij Steiner kort geleden verkocht is (hij staat nog op de site). Wat een plaatje is dat! :heart_eyes:

1 like

Ben op deze aan het wachten

15 likes

image

14 likes

Ik ging 'm net posten, prachtig :smiley: En deze is zonder storend datumvenster, heeft Longines het eindelijk geleerd?

1 like

Idd…mooi clean zo. En geen afgebroken cijfers…plus mooi formaat moonphase/calender subdial. :ok_hand:

Damn :heart_eyes:

2 likes

In dezelfde categorie, net iets meer mijn persoonlijke smaak.

8 likes

hublot Spirit Of Big Bang Moonphase King Gold

voor 1dagje dan :stuck_out_tongue_winking_eye:

Lekker :sunglasses:

12 likes

Deze vintage:

17 likes

De 2446c GMT wat een Grail!
Ooit!

12 likes

Bron: https://shop.hodinkee.com/products/1992-tudor-submariner-reference-79092

14 likes

Hoe vaak ik al naar deze gekeken heb… :thinking:

8 likes

Zal altijd onvoltooid toekomende tijd zijn…
Om te shockeren erg leuk:

5 likes

Leuk new model van Hamilton! (Wel erg prijzig …) Wel eens vaker gekeken naar een vintage W10.

4 likes

Zeker mooi! Maar inderdaad aardig aan de prijs, de strap vind ik ook niet echt fraai, het horloge verdiend een mooie lichtbruin of olijfgroene leren band. Maar prachtige remake van een klassiek horloge :ok_hand:

1 like

Eens een keer wat anders dan vintage, en dan maar meteen goed:
(volgens Hodinkee een affordable dress watch :face_with_raised_eyebrow:)

foto’s van: https://www.hodinkee.com/articles/grand-seiko-sbgk005-review

14 likes

Zeker leuk!
Ik heb toevallig net een w10 gekocht. Ligt bij de horlogemaker voor een beurtje.

8 likes

8k, erg affordable ja… Gekke jongens daar

De lat ligt daar idd wel hoog. Het enige dat ik nog wel kan bedenken is dat het gemiddelde inkomen in de VS 2x zo hoog is (te zamen met het levensonderhoud), maar dat dan een horloge dus een relatief kleiner deel van een maandsalaris is.

Doe mij maar een eenmalige gift van dat maandsalaris ( waarvan 8k een relatief klein gedeelte is ). Dan kan ik voorlopig wel even vooruit :wink:. Maar goed, dit is oud nieuws…Hodinkee hanteert belachelijke standaarden, maar maakt gelukkig wel mooie foto’s en soms ook leuke artikelen :sunglasses:

1 like