Wat had je willen dragen vandaag? Deel II

De Breitling Superocean II 42 is zeker een mooi horloge. Ik heb zijn oudere broertje. Bevalt erg goed. Heerlijk als daily met de rubberen band met vouwsluiting.

Ten2Two heeft het model dat jij zoekt op staal te koop staan voor een zeer nette prijs.
https://www.ten2two.nl/product/breitling-superocean-42/

3 likes

Heerlijk toch. Dat was ook de bedoeling.

2x business casual :ballot_box_with_check:ļø
Toolwatch: ?

Dit ook een optie: lekker uitgesproken

Binnenkort ff langs JaapšŸ˜‚

10 likes

Jammer dat ze niet nog meer cijfertjes en info kwijt konden op die plaat, had vast mooi gestaanā€¦

3 likes

Absoluut! Het is gewoon zo herkenbaar. :laughing:
Dacht trouwens wel dat je het bij die twee wilde houden, maar dan heb ik niet goed opgelet.

Dat gaat wel goed komen zo te zien :sunglasses::+1:

2 piece is zeker een optie hoor. Ben aan het bedenken of zoā€™n superocean of pelagos wat toevoegt. En uiteraard of ze niet te groot zijn.

1 like

Achja over smaak valt niet te twisten zegt men wel eensā€¦

Daarvoor verwijs ik je graag naar de Tudor boven je antwoord. :stuck_out_tongue_winking_eye:

5 lijnen tekstā€¦ ik snap dat niet.
Maar bij die Breitling erger ik me vooral aan de ā€˜15ā€™ die wordt afgesneden door het datumvenster. Ik snap niet hoe Breitling dit niet heeft gezien als een teken dat het mogelijk Ć­ets te vol werd op de wijzerplaat

1 like

10 likes

Doen!

2 likes

Blancpain Villeret Ultraplat in 38 mmā€¦ :yum:


of

11 likes

Doen :sunglasses::+1:

1 like

14 likes

Attentie aan alle Uruk hai en Ork leaders!

ā€œThe one Watch to rule them allā€ is gevonden.

Zie post van @HanDavinci

image

3 likes

Uruk-hai L(J)urtz meldt zich!

_V1_SY1000_CR0_0_1330_1000_AL__large

2 likes

Naar de tandarts geweest :joy::joy::joy::ok_hand::ok_hand::+1:

2 likes

Kunstgebitjeā€¦ :zipper_mouth_face:

Als je je tanden niet poetst, constant bloed drinkt en rauw vlees eet vallen ze er Ć©Ć©n voor Ć©Ć©n uit, zo heb ik gemerkt.

1 like

Net als bij de Rolex Daytona. Alleen Rolex en verder niets had het horloge zĆ³ veel mooier gemaakt.

1 like

Naar aanleiding van een of ander exotisch lichtgewicht horloge van Omega eens op zoek gegaan of er geen aluminium horloges bestaan; dat is namelijk gewoon veel lichter dan titanium. Ze zijn er niet veel, maar Timex heeft een paar modellen. Deze bijvoorbeeld, weegt 35 gram:

Kost pak hem beet 8 tientjes, dus voor de prijs hoef ik het niet te laten.

Probleempjes: ik houd niet van field watches en ik houd niet van natoā€™s.:face_with_hand_over_mouth:

Maar wil hem best een dagje proberen. :sunglasses:

3 likes