Wat had je willen dragen vandaag? Deel II

Die is erg gaaf, hen er destijds een zwarte gehad en weg gegeven, ach ja. De ontvanger was er blij mee.

2 likes

:zipper_mouth_face: mooi cadeau!

Jammer dat je er geen meer hebt. Ik zou er graag nog eens eentje willen maar lastig een goeie te vinden.

1 like

10 jaar terug was het al een speld in een hooiberg. Laat staan nu.

Het is opzich nog wel te doen, gingen laatst in de states nog wel een paar leuke weg. Op yahoo komen ze ook nog wel mondjesmaat langs. Maar prijzen liggen nogal ver uit elkaar vaak en soms ook dingen als barsten in het achterdeksel (k*t plexi).

Ik heb er iig destijds lang naar gezocht om er eentje in mint te vinden.

Maar eh, je hebt een bod gedaan toch? :laughing:

Zag deze twee langskomen!


En iets ingewikkelder:

5 likes

Vorige week ging er eentje op yahoo en nu deze week weer. Maar ik wil liever een wat goedkoper exemplaar :sweat_smile:

Nope. Gaat geen zin hebben haha

1 like

Ja!

4 likes

Wel een gaaf exemplaar! Ze hebben nog andere leuke nos exemplaren te koop momenteel.

1 like

Dat zal ongetwijfeld maar zulke NOS horloges zijn niet aan mij besteed :sweat_smile: Vandaag deze maar

1 like


Dit aankomende CW model is m.i. vrij appetijtelijk!

6 likes

Voor de liefhebber, binnenkort start de officiële verkoop

1 like

Dit blijft ook mooi!


19 likes

Ik krijg deze even niet uit mijn hoofd:

15 likes

Even op de site gekeken maar wat een prachtige horloges :ok_hand:t2:

Zal maar niet naar de prijs vragen ben ik bang :sweat_smile::grimacing:

Mooie onderzetter, waarde Bidle! Van de Blokker, net als de mijne?

6 likes

4 likes

Had de Rolex Explorer I 39mm 214270 MKII wel willen dragen vandaag…

9 likes

Vandaag gepast maar vond hem te duur bij de juwelier hier in Miami. Maar er komt zeker een Monaco in de collectie. Alsof ie gemaakt is voor mijn pols. Kleur maakt me eigenlijk niet zoveel uit. Had vandaag een grijze om maar zwart of blauw is ook prima…

10 likes