Wat had je willen dragen vandaag? Deel II

He bah… waarom heb ik toch steeds dezelfde smaak als die vermaledijde @Watch2Morrow ?!

1 like

Hoe goed is eigenlijk de beschikbaarheid van dit horloge?
Zou hem eigenlijk wel eens in het echt willen zien.
Wat doet een dergelijk horloge tweedehands? Wat zijn reëele prijzen?

1 like

Ook met deze Rolex krijg je te maken met een wachtlijst als je hem gloednieuw wilt kopen (ik heb met S&C gebeld). Op Chrono24 staan er een klein aantal in Nederland te koop voor net onder list. Ik ga vanmiddag aan het einde van de middag passen bij een forumlid. Een goede prijs voor een tweedehands exemplaar, full set en nagenoeg geen gebruikssporen, is zo rond de €5000 (denk ik).

Edit: Burger had er eentje te koop staan op Chrono24 voor €5500, maar die is onlangs verkocht denk ik. Hij stond er gisteren nog op namelijk.

2 likes

Leuk!

Zag op een website een voor net onder de 5K, maar het aanbod is oud. Dus betwijfel of hij hem nog heeft.

1 like

Ja, ik ben benieuwd! Helaas wil hij zijn exemplaar niet verkopen… :stuck_out_tongue_winking_eye: Dus het zal bij passen blijven ben ik bang.

Sowieso moet eerst m’n Seiko 6105-8110 weg, maar de verkoop wil nog niet vlotten.

1 like

Moet je die vanmiddag bij het forumlid omgespen en hem verkopen/inruilen :smirk:

1 like

Ik ga het sowieso even voorstellen ja! :wink:

1 like

Deze.

Maar bij gebrek aan financiën draag ik graag deze. :wink:

13 likes

Die van jou is mooier hoor

1 like

Ik wil deze wel vandaag (en morgen…)

image

8 likes

Nu nog even iemand vinden met een originele die er ook zo over denkt. Is een goeie deal eigenlijk. Is toch maar ouwe meuk, die originele. :joy:

1 like

Kan je Rob niet beloven z’n GMT vacuüm te verpakken? Komt hij er over 20 jaar pas achter dat je ze hebt omgewisseld

1 like

:joy::joy::joy:

1 like

Deze graag, wat een lekker ding zeg :heart_eyes:

8 likes

En was het wat?

1 like

Aah, gemist. Was hij te dik of gewoon geen ‘wow-effect’

1 like

3 likes

Dayum

9 likes

Geeft niet man. Niet per se iets dat me niet beviel, maar simpelweg geen klik inderdaad.

1 like