Wat had je willen dragen vandaag? Deel II

Dat laatste is zeker waar. Ik was mijn Buckley binnen 2 uur kwijt. Geen onderhandelpraktijken, gewoon de vraagprijs betaald. Dat is wel top aan Rolex inderdaad.

Snap ik wel. Misschien een beetje uit de comfortzone ofzo?
Ik had het mijn Connie. De eerste echte grote aankoop. Was even slikken. En het erge is, je went er nog aan ook :expressionless::expressionless::expressionless::expressionless:

Zo cool! Passen ga ik zeker doen als ik de kans krijg! Benieuwd hoe dit draagt …

1 like

Ik vermoed dat deze hierboven te groot is voor mijn pols … :zipper_mouth_face:

In het wit zoveel mooier dan een zwarte. De verhoudingen lijken beter te zijn, gek genoeg.

2 likes

Het is vervelend hè, dat wachten op je nieuwe horloge?

3 likes

Het is vervelend hè, dat wachten op je nieuwe horloge?

4 likes

Het is vervelend hè, dat… godsamme, verkoop die ouwe Seiko meuk toch man.

8 likes

klopt. Zeker omdat die japanners er zo lang over doen.

5 likes

Duurt. Zo. F#%cking. Lang.

2 likes

I feel you. Miss Da Vinci voelt ons ook, zij heeft het er zwaar mee zei ze net.

Het leven is gewoon niet compleet meer. Dat is niet onze schuld.

4 likes

Nee. Maar ik blijf erbij dat we binnenkort een Lotus Esprit moeten huren en gaan cruisen met onze armen uit het raam. Dan zou het wachten het weer waard zijn.

2 likes

Ik doe mee!

Een witte. :sunglasses:

1 like

Als je nou meer horloges had merkte je die een minder of meer niet zo en woog het niet zo zwaar op je :thinking:

2 likes

En dan met van die witte pakken aan, en grote zonnebrillen?

1 like

I’m in.

4 likes

Dit is toch wel mooi hoor:

10 likes

?

4 likes

Dat is pure onzin, want ik blijf nog steeds in blijde verwachting van één Onyx DD. Hoeveel hier liggen maakt niet uit.

Nou, een pak hoeft niet, maar ik had het laatst al aan @flowert uitgelegd.

Paarse Tods mocassins zonder sokken, een witte linnen broek en een fuchsia overhemd met de bovenste knoopjes open. Ik heb al krullend haar van mijzelf, maar even naar de kapper voor Jheri-curl mag geen belemmering zijn.

American-Hustle1

Oh en ik maak het af met deze bril:

2 likes

Ineens vind ik de Zenith El Primero mooi…

3 likes

It’s your lucky day!