Wat had je willen dragen vandaag? Deel II

Wat een mooi stukje techniek met de deadbeat complicatie. Wel echt een horloge voor jezelf, niemand weet wat voor kunstwerk je hier eigenlijk draagt, eigenlijk nog het leukst! :wink:

5 likes

Fantastisch horloge! Als ze deze in 37-38mm uitbrengen dan keer ik mijn spaarpotje om. Oja, dan wel graag in het blauw, nog mooier:

13 likes

Precies!

1 like

Die is ook heel mooi maar mist de subtiele korrelige structuur die de witte (zilverkleurige) variant in mijn ogen “af” maakt.

En Bauhaus die niet voor een blauwe variant kiest, dat is best bijzonder :wink:

20 likes

Perfect met dat structuurtje.

Ik zou hard gaan twijfelen tussen die Geo en deze:

image

7 likes

Deze blijft maar kriebelen. Gelukkig heb ik hem over een paar maandjes :grin:

22 likes

Even wachten tot die Air King eruit is en ik mag gaan shoppen :heart_eyes:

ik moet me wel even over het datum venster heen zetten! Zou zonder toch echt veel meer in balans zijn :slight_smile: Maar goed, hij is verder wel enorm mooi :heart_eyes: Moest er bij mijn DD ook enorm aan wennen, maar als je hem hebt wil je toch niks anders meer haha

1 like

heel mooi! is dat 39mm?

1 like

Dat kan nog wel even gaan duren :hugs:

1 like

Iets met een zaadje wat word geplant… En ik maar roepen dat ik klaar was in de +2k categorie…

8 likes

+1

1 like

We gaan het zien :stuck_out_tongue: heb hem ook wel iets te fors geprijst :sweat_smile:

Maar gekkigheid hoor, ik weet niet of hij goed geprijsd is :wink:

Nee, deze is 37mm maar draagt meer als een 40mm vanwege de kast vorm van de Royal Oak. Referentie 15450ST met blauwe wijzerplaat :heart_eyes:

3 likes

Dank je wel, erg mooi! :slight_smile:

1 like

Even wat exotisch vandaag
Moser&Cie Endeavour Flying Hours

6 likes

Kun je die nog in NL kopen of moet je daarvoor tegenwoordig naar een AP boutique in bijv. Parijs?

De 37mm is een mooie keuze. Ik heb 1,5 jaar terug getwijfeld tussen een nieuwe 37mm of een gebruikte 39mm en ben toen voor het laatste gegaan.

3 likes
10 likes

Een speedy uit mn geboorte jaar!

8 likes