Wat had je willen dragen vandaag? Deel II

Maar een FOIS is toch niet zoveel kleiner dan een Pro in de praktijk? Het is basically hetzelfde horloge maar dan zonder de crownguards en de iets bredere kast toch waardoor die op papier dan 2mm ofzo groter is?

3 likes

Het is dan maar 2mm 42 vs 39,7. Echter is het idd vaak een optisch iets. Heb ook horloge die 44mm zijn en relatief klein dragen.

Ik vond het iig een redelijk groot verschil. Dat gaf overigens niet de doorslag voor mij.

1 like

Ik heb de FOIS nog nooit omgehad, de pro wel. Die vond ik redelijk gemiddeld dragen voor een 42mm. Voor mij gaat er niks boven de pro, maar ieder zo zn ding :sunglasses::sunglasses:

1 like

De Pro vond ik ook prima dragen, erg comfortabel. Al met al een mooie maat. :slight_smile:

1 like

De tiende kan het gebeuren

4112

6 likes

Doemijdeonderstemaar :ok_hand:

2 likes

4 likes

Dan blijft voor mij de bovenste over gelukkig

1 like

:confused: en ik dan
 :cry:

1 like

Jij neemt gewoon de eerste 5170. Veel beter in balans!

De nieuwe blauwe is echt een flinke jongen, heb hem kunnen passen en de oudere kasten spreken mij iig meer aan.

7 likes

Dan moet ik hem sowieso niet hebben met mijn dunne polsjes. 41mm diameter en hoogte 11.45mm lijkt op papier mee te vallen :thinking:

Deze vind ik ook schitterend op de foto :heart_eyes:
18

14 likes

De Navitimer big eye’s van @Davidf40 (met zoals gewoonlijk graag ook een paar grotere polsen). Gisteren had ik hem even om:

13 likes

Ik zit met hetzelfde ‘probleem’. Dan maar een 5004R in 37mm vandaag

8 likes

Tja,
 die is ook al gereserveerd, voor mij; jammer joh!

1 like

Kan je prima hebben hoor :ok_hand:

1 like

Hamilton Khaki Aviation Pilot Day Date

4 likes

Al.begin ik te twijfelen en een 14060m te overwegen.

4 likes

Er is echt heel veel twijfel als je twijfelt om wat te overwegen :rofl:

3 likes

Je post een fake, want een 114060 heeft geen pcl’s en die lugs kloppen ook niet

Maar zal wel random plaatje zijn

1 like

Ik had niet heel goed gekeken nee. Ik heb het horloge zelf niet, dus kan niet zelf een afbeelding van het horloge maken. Ik heb het eerste plaatje gepakt wat ik vond toen ik op 114060 google’de.

Ik bedoel dus deze:

4 likes