Maar een FOIS is toch niet zoveel kleiner dan een Pro in de praktijk? Het is basically hetzelfde horloge maar dan zonder de crownguards en de iets bredere kast toch waardoor die op papier dan 2mm ofzo groter is?

Maar een FOIS is toch niet zoveel kleiner dan een Pro in de praktijk? Het is basically hetzelfde horloge maar dan zonder de crownguards en de iets bredere kast toch waardoor die op papier dan 2mm ofzo groter is?
Het is dan maar 2mm 42 vs 39,7. Echter is het idd vaak een optisch iets. Heb ook horloge die 44mm zijn en relatief klein dragen.
Ik vond het iig een redelijk groot verschil. Dat gaf overigens niet de doorslag voor mij.
Ik heb de FOIS nog nooit omgehad, de pro wel. Die vond ik redelijk gemiddeld dragen voor een 42mm. Voor mij gaat er niks boven de pro, maar ieder zo zn ding
De Pro vond ik ook prima dragen, erg comfortabel. Al met al een mooie maat.
De tiende kan het gebeurenâŠ
Doemijdeonderstemaar
Dan blijft voor mij de bovenste over gelukkig
en ik danâŠ
Jij neemt gewoon de eerste 5170. Veel beter in balans!
De nieuwe blauwe is echt een flinke jongen, heb hem kunnen passen en de oudere kasten spreken mij iig meer aan.
Dan moet ik hem sowieso niet hebben met mijn dunne polsjes. 41mm diameter en hoogte 11.45mm lijkt op papier mee te vallen
Deze vind ik ook schitterend op de foto
De Navitimer big eyeâs van @Davidf40 (met zoals gewoonlijk graag ook een paar grotere polsen). Gisteren had ik hem even om:
Tja,⊠die is ook al gereserveerd, voor mij; jammer joh!
Kan je prima hebben hoor
Er is echt heel veel twijfel als je twijfelt om wat te overwegen
Je post een fake, want een 114060 heeft geen pclâs en die lugs kloppen ook niet
Maar zal wel random plaatje zijn