Wat had je willen dragen vandaag? Deel II

39mm is mooi degelijk en wat klassieker. De 43mm is wel een eyecatcher gok ik. Zo op de foto wel erg tof maar zou hem graag ook eens willen passen.

11 likes

Ik heb ze nooit gepast, maar voor een dergelijk horloge is 39mm denk ik vrij ideaal. Waanzinnig mooi!

2 likes

Deze had ik vandaag willen dragen:

10 likes

Uhm ja, hebben.

3 likes

Ooit deze 30t2 gezien op marktplaats, toen niet de trekker overgehaald. Nu hunker ik ernaar…
$_83

5 likes

Deze Bulova

7 likes

Eentje van de grails. Ik heb een lijstje van horloges die ik als eindresultaat in de verzameling wil en dit is er een van.

Mensen maken in t algemeen matige foto’s van fortis horloges, erg jammer. Ga ik veranderen :sunglasses:

2 likes

Niet te gek, een simpel handwindertje


Ach ik ben de moeilijkste niet, als ze een andere variant op voorraad hebben, ook prima

13 likes

Staat bij die eerste serieus het platinummerk zichtbaar op de wijzerplaat?

3 likes

Jep, de wijzerplaat zelf is ook van platinum :sunglasses:
Hier meer info --> Link


Al zouden ze de menukaart van de lokale snackbar op de wijzerplaat afdrukken, ik neem het allemaal voor lief
:heart_eyes:

5 likes

Daar ging ik al van uit ja. Ik weet nog niet wat ik hiervan denk, maar het horloge is prachtig anyway

1 like

heel mooi, zeker ook met die band!

Zonde idd, helemaal niet nodig. Vind de wijzerplaat ook niet heel erg mooi, een beetje ‘te’.

1 like

Deze gisteren een paar minuten mogen dragen.
Die had ik vandaag ook willen dragen :heart_eyes:

Vage foto door de bibberende handjes.
Wat een geweldenaar.

11 likes

Prachtig!

9 likes

Er zijn een aantal horloges die ik wel zou willen dragen.

11 likes

16 likes

Lekker maatje ook :heart_eyes:

1 like

Eerst Rollie Lappie Lekker horloge, toch?

1 like

Haha ik heb hier helemaal geen geld voor joh, dit is twee keer een Onyx Day-Date…and then some. :money_with_wings: Maar zag een oude advertentie van A Collected Man langskomen.

Uit 1988, mijn geboortejaar :heart_eyes:

6 likes