Wat had je willen dragen vandaag? Deel II

Dus eigenlijk ken jij David Hasselhoff alleen van Baywatch?

3 likes

Je vergeet de nichtrijder. Daar komt tevens de bandjesinspiratie vandaan.

1 like

Dat was 1982, toen was hij nog vloeibaar

Daarna zijn er parodieën gemaakt door een website genaamd Mastermovies. Die zijn een tijdje populair geweest onder onze leeftijdsgenoten. Nagesynchroniseerd en niet op de laatste plaats goedkoop.

2 likes

snap ik :smiley:

Oh ja, dat ken ik nog. Dat was beter geacteerd dan het origineel.

2 likes


Had graag deze Nacar Tripe Calender Moonphase willen dragen, helaas nog niet weten te bemachtigen… Vind de lugs echt prachtig, andere modellen/merken die ook zulke lugs hebben i.c.m. een moonphase?

2 likes

Kwam deze Amerikaanse horlogemaker tegen: Kaeton Myrick. Om de een of andere reden vind ik de kleurencombi prachtig uitkomen.

5 likes

Een tijd terug had ik deze twee bijna gekocht… :grimacing: toch maar niet gedaan.
Mocht ik er weer een tegenkomen laat ik het je weten.

3 likes

Dat vind ik echt een prachtstuk, hoor graag van je als je er eentje tegenkomt!

1 like

Vandaag wil ik deze:

12 likes

Poh die is wel lekker zeg! :heart_eyes:

Ik heb een CrafterBlue rubber strap op mijn Seiko Sumo. Ontzettend goede kwaliteit

1 like

Ja zijn top banden. Heb hem ook destijds op mijn Sumo en MM300 gehad. Nu heb ik er een voor de Black Bay binnen en die van de Pelagos komt nog. Kwalitatief goede banden voor 65 dollar. :sunglasses::+1:
Snap niet zo goed waarom Everest en andere concurrenten 200+ moeten kosten…

1 like

Strap is zó goed dat ik zelfs mijn Sumo niet meer wil verkopen daardoor.

1 like

En gelijk heb je. Ik vind de Crafter Blue banden echt top. Elke Seiko en Tudor verdient een Crafter Blue als bandenoptie. Welke Sumo heb je?

1 like

Blumo. De prospex.
Samen met mijn Seiko Skx009 en mijn Oriënt Mako XL mijn beaters.
Al schaar ik mijn Ginault Ocean Rover daar ook onder, maar die zou ik eigenlijk moeten verkopen :thinking:

Ik heb destijds ook gekeken voor een Crafter Blue voor op de ‘mini Turtle’ maar helaas bestaat dat niet.

Een Rexhep

3 likes

Ik hoop binnen 5 jaar

10 likes