Wat had je willen dragen vandaag? Deel II

Ja, zeker! Die achterkant is briljant …
En de voorkant mag er ook zijn :heart_eyes:

2 likes

Prachtig! Niks te warm voor leer. Deze mag altijd!

2 likes


Deze pulsar had ik vandaag wel willen dragen,
Zo stom geweest om te verkopen al vrij snel spijt van. Tot opheden nog niet een weer tegen gekomen.

3 likes

Omega Constellation Globemaster

Two-tone

15 likes

Hoppa.

12 likes


Mijn nieuwe Seamaster.
Helaas moest het horloge na een week terug naar Omega omdat de bezel niet helemaal lekker uitlijnde. Vandaag gebeld dat het horloge niet in Nederland gerepareerd kan worden omdat het horloge dusdanig nieuw is en ze hier de onderdelen niet hebben. Helaas dus terug naar Zwitserland. Nog langer wachten.

5 likes

1984 GMT op jubilee

11 likes

48

Deze wel een dagje van Jasper, @AmsterdamVintageWatches, wat een mooie wijzerplaat!

:heart_eyes:

11 likes

:heart_eyes:

Helaas (nog) niet in bezit :roll_eyes:

20 likes

Er zijn niet heel veel horloges waarbij ik een gevoel van ‘spijt’ heb dat ik ze ooit heb weggedaan. Toch is er eentje die mijn hart wel echt heeft gestolen en die, … die had ik vandaag wel weer eens een keer willen dragen. Gewoon omdat het kan.

De Omega Seamaster Pro 300M, de voorlaatste generatie met gladde wijzerplaat. :heart_eyes:

10 likes

12 likes

Deze mooie schone


Tudor Oysterdate 94200

8 likes

Nog een paar dagen geduld :heart_eyes:

9 likes

Dit lijkt me wel een keer lekker

16 likes

Ben je nu al aan het pluggen? :wink:

Maar lekker is ie zeker! Ik voel weer rondje terras aankomen.

1 like

Haha, nee. Duurt ook nog wel even voordat ik hem heb.

Ik ben voor! :beers:

2 likes

Jeetje Wouter, wat een mooi ding. Het lijkt wel een ongepolijste plexi GMT. Ken jij de juiste mensen?

Ik wil deze dragen vandaag:

12 likes

Als dat ding in het blauw nou geen gouden bezel had gehad… :face_with_raised_eyebrow::upside_down_face:

3 likes

Maar dan wel met oyster ipv jubilee

1 like

Nee, deze is goed genoeg voor mij.

1 like