Wat had je willen dragen vandaag? Deel II

Ieder zo zn ding natuurlijk. Voor mij persoonlijk verpest de jubilee band de look van het horloge.

1 like

Bij de stainless modellen ben ik dat met je eens, maar bij deze met die gouden middenschakels heb ik dat juist precies andersom.

1 like

Doe mij hem maar zo . Vind het wel geweldige modellen trouwens, en veel value for money (relatief gesproken dan :stuck_out_tongue: )

5 likes

Wanneer gaan we hem van je zienā€¦op oyster? Die van @Flowert is onderweg. Wanneer de nieuwigheid eraf is laat ik mijn DD wel een keertje achter :drooling_face:.

4 likes

Kan maar niet wennen aan dergelijke bi-color modellen,ā€¦maar goed ook. :wink:

3 likes

Haha loop ik nu zn NA af te kraken? :sweat_smile::stuck_out_tongue:

4 likes

Nu wil ik ā€˜m niet meer. Bedankt hĆØ.

3 likes

Dan zit er niks anders op dan flink afschrijven en hem aan mij te verkopen. Dan ruil ik die jubilee wel tegen een oyster ergens.

2 likes

Ik koop hem voor hetzelfde bedrag zo over, daar hoeft Wouter zich niet druk over te maken. #sorrynotsorry

2 likes

Mijn favoriete kleurcombinatie. Goud en groen.

7 likes

Een Pequignet Ranelagh sā€™il vous plait. :watch: :baguette_bread:

7 likes

Een dikke week wachten op dezeā€¦

En opeens doet zich een mogelijkheid voor om een gouden jubilee erbij te krijgenā€¦ Ver buiten huidig budget ben ik bangā€¦

12 likes

Zou het geheel wel afmaken :angel:

2 likes

Precies, met een mooie donker bruine band! :wink:

@SwedishChef: Alvast veel plezier met je aanwinst.

2 likes

Deze wil ik vandaag wel!

3 likes

Hartstikke mooi.

Dit bestaat alleen niet. :full_moon_with_face:

1 like

Mijn verloofde zou me ook afmaken. Geintje natuurlijk, ze heeft niets te zeggen over mijn uitgaven.

Dank je.

3 likes

Wat klopt er dan niet? Dial uit een ander horloge of gewoon helemaal fake ofzo. Kwam em tegen en vond het wel vet uit zien

hot damn

3 likes