Wat had je willen dragen vandaag? Deel II

Maar lang niet zo groot als een Pelagos. De lugs van een LLD buigen namelijk behoorlijk. Plus het feit dat de pushpins al halverwege de lugs zitten. Ook is de caseback nog eens bol. Dat scheelt allemaal aanzienlijk in de draagbaarheid.

Ik zou vandaag eigenlijk wel deze Vacheron Constantin willen dragen :drooling_face

3 likes

13 likes

Yesssss! DO IT!

2 likes

Hopelijk komend weekend/ komende week ergens :slight_smile:

3 likes

Ik ook! Zit soms stiekem naar een Day-Date te kijken.
Maar heb nu een zwarte 16234 en een blauwe 17000, dan vraag ik mijzelf af, welke kleur moet de DD dan krijgen?!

:cherries: is dan eigenlijk wel een goede oplossing! :drooling_face:

1 like

Op de foto dacht ik; Mweh.
Maar op dat gifje schijnt hij wel heeeeeel lekker.

1 like

Dat heb ik precies met mijn Globemaster. Nog een stalen sporthorloge met een blauwe of zwarte plaat zit elkaar teveel in de weg, maar dit. :drooling_face: :drooling_face: :drooling_face:

1 like

Welke ref. is dit (5 digit is dit toch?)
Of waar staat ie te koop?

2 likes

18039

1 like

Prachtig Erik :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Ik zou deze wel een dag willen dragen. Puur om te kijken of ik toe ben aan 34mm.

5 likes

Zit vooral in je hoofd. :slight_smile: Ik heb 36mm gedragen en 34mm, verschil is te verwaarlozen. Het is dat je in een milieuzone woont, anders had je kunnen proberen.

3 likes

Dat zit in je hoofd. Kan uitstekend.

Wat bedoel je Siedo? Wat heeft het milieu met een ouwe Rolex te maken? :upside_down_face:

2 likes

Ik kan de steden niet meer in met de auto. In jouw woonplaats heeft me dat al een paar honderd gekost.

Welk type John Deere heb je precies? Kan daar geen roetfilter op?

:wink:

5 likes

Deze :crazy_face:.

Soms zie je en merk en denk je: hé, dat ken ik eigenlijk niet. Collectie even bekeken. Conclusie: blijkbaar hebben ze ooit mooi horloges gemaakt. Deze is uit de heritage collectie en kan mij wel bekoren. De rest vd collectie vind ik niet om aan te zien.

image

5 likes

Wellicht te standaard voor de meeste op dit forum, maar had deze toch graag gedragen vandaag…

5 likes

Inmiddels denk ik er serieus over na: de Colt Chronograph:thinking: Iemand nog horrorverhalen die mij van een aankoop kunnen afhouden?