Wat had je willen dragen vandaag? Deel II

Ik vind deze ook mooi. Volgende moet toch echt weer een Jaeger worden :innocent:

11 likes

Zakelijk behang maar met zo’n uitzicht ervoor, geen probleem. :smiley::+1:

12 likes

Yes, ook heel fraai!

Nu wil ik geen filosofische discussie starten over het begrip “toeval”, maar @tompj die een “sportief chique” JLC model gepast heeft is geen toeval, zelfs niet op een maandag :rofl:

5 likes

Ik zou deze wel eens willen proberen. Met een diameter van 38mm een prachtig formaat. Breitling is goed bezig :ok_hand:

18 likes

Dees had ik wel weer eens om de pols willen hebben!

Eerder schreef iemand, als je deze Omega weg doet krijg je er spijt van … zit een kern van waarheid in. :sunglasses:

10 likes

:joy:

1 like

Bjoety.

Als ze deze nou eens met 18K rose en zwarte plaat hadden gemaakt :heart_eyes:

Soms verbaas ik mij over Rolex, maar afijn, kom maar op.

De 18349.

En nope, geen aftermarket.

3 likes

Hoeveel verschillende smaken heb jij wel niet :joy:

1 like

Uhm…exact 1. :wink:

4 likes

Ja wat @daffie zegt, eigenlijk maar één. Ik wil best even een APRO proberen ofzo, maar ik cirkel toch terug naar de Day-Dates.

2 likes

APRO is ook geen straf :heart_eyes:

1 like

21 likes

Betere foto’s. Ik ga hier waarschijnlijk werk van maken!

9 likes

Heel fraai deze. De S20217-9? Wel echt heel mooi dat zwart gecombineerd met goud, maar dan toch een stalen kast. Ik vind dit toch wel een vd mooiste polerouters die ik ooit heb gezien. Dit lijkt exact hetzelfde exemplaar als in de reference galery trouwens!

1 like

Tis een 20217-9 ja. Ik weet niet zeker of het dezelfde is dan in de reference gallery. Maar is in elk geval in handen van een polerouter liefhebber.

Prachtige polerouter inderdaad. Net iets sjieker dan een reguliere zwart-stalen.

1 like

Gaaf man :ok_hand: houd ons op de hoogte.

1 like

Doe ik. Ik heb er 1 op het oog. Contact is gelegd. Referenties gecheckt. Pecunia’s zijn geregeld. Morgen nog even extra high res foto’s bekijken en dan klaar is kees :innocent:

3 likes

Ik ook niet, maar het bandje lijkt in ieder geval hetzelfde. Misschien van de eigenaar vd website? Die zit volgens mij ook op OF
Heel boeiend is het ook niet…maar hij is wel echt :star_struck:

4 likes