Wat had je willen dragen vandaag? Deel II

Deze :crazy_face:

1 like

Het feit dat ik deze hier misschien wel voor de 3e keer post, zegt misschien wel genoeg.
Het gaat er een keer van komenā€¦
Mocht iemand nog van zijn exemplaar af willen, dan hoor ik het graag:

11 likes

Oeh daā€™s een mooie!

Ik blijf in de ban van deze! Clean en leesbaar, geborstelde kast, karaktervolle wijzerplaat, 64u power reserve en silicium balansveerā€¦ Wat wil je nog meer?

15 likes

Een horizontale 3 en 9 en geen afgekapte 6 :joy::joy:

11 likes

Een sla017

8 likes

Haha touchƩ! En meer dan 30m WR :sleeping::stuck_out_tongue_winking_eye:

Dat zou een prachtige two piece collection zijn! :wink:

Deze.

De Jubilee is over het hoofd gezien, en heeft inmiddels een ander thuis gevonden. Thanks HF - and buyerā€¦! Droeg die toch al nooitā€¦ :no_mouth:

10 likes

Ik ook: zou wat draagtijd van mijn Omega ('s) kunnen afsnoepen :slight_smile:

1 like

Mooier dan de latere versies. Opgelegde indices, guilloche wijzerplaat, 100m WR, strakkere wijzers (ben geen van cathedral hands, weet niet hoe je deze noemt). Op stalen band (bico) is deze m.i. over de top. Zo op leer zou ik prima kunnen shinen met deze om de pols.

Dit horloge met maanfase tussen de 6 en het centrum zou het helemaal perfect maken.

3 likes

@HanDavinci Zit hier iets voor je tussen? Zelf zie ik er iig geen. :slight_smile:ļø

https://www.instagram.com/p/B4rEtMGHnw9/?igshid=h7gf8qf6hj2l

[edit]
Link laat het niet meteen zien dus maar een screenshot erbij.


[/edit]

2 likes

Pwoah, je kan beter vragen welke niet. Daar liggen zeldzame Day-Dates.

Maar oke, ik kies de 18068 zonder stenen op de band, dan wisselen we maar even met Ć©Ć©n van de anderen.

En de 18338 links onder, met de wijzerplaat van koraal. Ben alleen niet zo dol op stenen op de kast, dus mag ik die wijzerplaat dan in een 18038 hangen? :sunglasses:

Het is wel een heerlijk doosje om 's ochtends uit te kiezen.

3 likes

Kwam hem tegen moest meteen aan jou denken. :+1:t2:

Moet zeggen dat ik de koraal wijzerplaat wel het mooist vind. Die zou ik weleens in het echt willen zien, maar dan enkel; kijken, kijken, niet kopen.

1 like

Haha dankjewel!

Mocht je hem ooit in je kringen tegenkomen wordt een PBā€™tje zeer gewaardeerd. Al is het maar om hem een keer in het echt te kunnen zien.

Ik weet dat je meer van de ingetogen klasse bent. Wanneer je je ooit verveelt en je wil een speurtocht beginnen waar je jaren mee zoet bent, er bestaat een platina Day-Date met die koraal wijzerplaat.

Dit is de enige afbeelding die ik er ooit van heb gezien, de 18206. Bij Christieā€™s geveild voor CHF 149000 :relieved:

2 likes

Zo is die inderdaad een stuk beter, maar helaas zit ik niet zo vaak op een strand terrasje op de Bahamaā€™s. M.a.w. zoiets is het toch niet voor mij.
Voor die prijs (nu vast het veelvoudige) gaat het al helemaal niks worden. :wink:

Wel weer een leuk weetje, want kende hem niet. :+1:

1 like

Ik zou deze graag proberen. Lijkt me een prachtige aanvulling.

19 likes

:joy:
Ik heb hem vanochtend toevallig geprobeerd. Prachtig!

4 likes

Ik vind hem heel mooi. Mooier dan de sector dial.

1 like

Helemaal eens!

1 like