Wat had je willen dragen vandaag? Deel II

Deze Duitser :heart_eyes:

12 likes

Dromen mag op zondag…
Deze Vacherin Constantin Fiftysix lijkt me wel wat.:star_struck:

11 likes

Jong jong jong… Groot voor mijn polsen, maar wat een lekker merk is dit. Voelt ook als enorme kwaliteit en vakmanschap! (Het glaasje was overigens enorm vies, dit horloge is van een vriend van mij!)

4 likes

Speedy Sunday

7 likes

Mooi merk ja! Ook mooi uurwerk toch?

1 like

ik vind deze horloges echt prachtig! ik denk dat @Bidle ooit een keer een post heeft gedaan van de wit gouden versie, echt prachtig! Zo klassiek, zo ‘simpel’ en ingetogen.

Ik baal zelf echt enorm van die 37mm (dat is hier altijd wel een dingetje met voor- en tegenstanders) maar ik vind zelf 40mm gewoon fijn. Ik had graag een Patek gekocht en heb ook wel even gezocht maar kon er geen 1 vinden.

Heb deze serieus overwogen:

Ik vond de datum (toen) wat storend qua balans en ben voor een super ‘simpele’ VC gegaan:
https://www.vacheron-constantin.com/en/watches/traditionnelle/traditionnelle-self-winding-ultra-thin-43075-000r-9737.html

Ik verkoop mijn horloges nooit en voor mij zijn ze allemaal speciaal. Ik ben enorm fan van mijn VC, is lekker dressy maar draag hem ook gewoon met sportkleding. Heerlijk bescheiden en niemand ziet wat je draagt (dat is bij mij dd helaas anders).

PP is prachtig, gewoon doen als je het mooi vind. Je kan er nooit verkeerd mee gaan en blijft mooi!

ik merk wel dat een daily beater als een dd erg fijn is omdat je hem altijd om kan houden, met sporten, met zwemmen, met slapen etc. Dat is met een dresser iets minder.

Succes met je zoektocht! en als 41 mm je geen nachtmerries bezorgt dat mag je hem passen he :hugs:

2 likes

Misschien deze niemand die ziet dat hij een stapje hoger is dan een instapper van 50 euro :crazy_face:

1 like

Deze!

Honger raakt maar niet gestild

12 likes

Deze heb ik gelukkig al, ik wilde deze posten in Wat dragen we vandaag :see_no_evil:

2 likes
  1. Platina.

Het klinkt als de volgende stap in de toekomst, wanneer beide gele DD’s eruit gaan.

3 likes

Omg. Living the dream :heart_eyes:

2 likes

Zo mooi… totdat je de datum ziet… Doe dan geen datum!! Een duiker kan prima zonder…

1 like

9 likes

Oei Dat is niet best nee.

Ot: vandaag weer deze! Wachten duurt lang.

6 likes

Flink gepolijst deze…

:sunglasses::joy:

2 likes

Klopt, de centerlinks en de bovenkant lugs :kissing_heart:

:fu:

2 likes

Gelukkig hoort het bij deze ref

1 like

Oef.

Laatst een 116243 gezien , diamant bezel vondt ik verrassend mooi eigenlijk.

Er zat z’on groene bloemekes plaat in , maar met een black stick dial… :drooling_face:

1 like

Ow my Lord :heart_eyes:

1 like
22 likes