Wat had je willen dragen vandaag? Deel II

Heel tof. En daar zie je niet snel een tweede van!

dat heeft vaak ook een reden :joy:

En dat haal jij uit één foto?

Dan zou ik het niet doen als ik jou was en zelf gewoon een mint Day-Date kopen.

Maar ik begrijp je opmerking over bolling en band niet zo.

10/10, would bang. Oh en het gebeurt machinaal, dus er kan nooit teveel van afgeschaaft worden.

2 likes

B[quote=“HanDavinci, post:1826, topic:209388”]
Maar ik begrijp je opmerking over bolling en band niet zo.
[/quote]

Ik snap die opmerking wel. Het lijkt of de kromming (bolling) van de lug flink verdwenen is na de behandeling, hij lijkt veel puntiger en dunner. Uiteraard kan dat aan vertekening liggen van de foto (en de hoek vanwaar de foto is genomen) en dit kan dus in het echt niet zo zijn maar ik snap de opmerking derhalve wel.

4 likes

In dit geval is dat wel mooier. sluit de band wat beter aan toch :grinning:

1 like

Het is wel een gaaf horloge zo. Zelf ook aan zitten denken :see_no_evil:

Mooie 116618 dan wel he

Ik reageerde enkel dat ik de opmerking wel begreep. Heb er geen waardeoordeel over. Mensen moeten lekker zelf weten wat ze doen. Ikzelf zal proberen altijd naar de source te gaan dus Rolex zelf.

1 like

De verkoper van mijn Eterna-Matic stuurde me een filmpje van deze beauty :heart_eyes:

1 like

Dat sowieso

Begin het goud wel steeds mooier te vinden. Denk dat ik maar een x als ik wat ouder ben een x ga proberen

1 like

Ik snap het helemaal. Op een of andere manier vind ik het tof maar als puntje bij paaltje komt zit er teveel twijfel dat ik de trekker niet overhaal.

Ik heb gekeken naar de chnr, 116713ln, 116613lb en telkens met voor de beslissing toch afgehaakt. Ik ben er vermoed ik nog niet klaar voor.

Ik denk dat ik uiteindelijk een mooie witgouden DD koop om mijn wens tot precious metal te vervullen.

altijd goed

7 likes

Een Unimatic Spongebob horloge natuurlijk

1 like

Als ik dan toch ben: deze kan me ook wel bekoren. Ik vind de 6-9-12 markers echt prachtig!
Knap trouwens, om zo’n slechte foto te kunnen maken van zoiets moois :smiley:

Of wat te denken van dit exemplaar?

5 likes

Zo’n sector dial patek zou me wel kunnen bekoren. Vandaag mag deze!

6 likes

Stuur morgen maar door naar mij!

1 like

Tzal moeilijk worden om afscheid te nemen vrees ik :see_no_evil:


Toch wel heel erg mooi. Grand Seiko BSGK005

10 likes

Deze :crazy_face:

4 likes

heel mooi! laatst in Duitsland gepast en wel echt even overwogen. Op een iets lichtere strap echt helemaal het einde :slight_smile:

1 like

Ja!
Bij Hodinkee hadden ze hem ook op een lichtere band gezet.


Prachtig!

1 like